ثبت نام بن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران

اعضای هیات علمی، دانشجویان و طلاب برای خرید کتاب یارانه اعتباری دریافت می کنند

پایگاه خبری اختبار- اعضای هیات علمی دانشگاه ها، دانشجویان و طلاب برای خرید کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یارانه اعتباری خرید کتاب دریافت می کنند.

نمایشگاه کتاب تهران در سال ۱۳۹۹ مجازی برگزار می شود

نمایشگاه کتاب تهران امسال به سبب محدودیت های کرونایی برای نخستین بار به صورت مجازی از اول تا ششم بهمن ماه ۱۳۹۹ از طریق وبسایت نمایشگاه مجازی کتاب به نشانی www.tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد.

برای خرید از این نمایشگاه مجازی به اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان و طلاب یارانه اعتباری خرید کتاب تعلق می گیرد، برای استفاده از این یارانه علاقمندان باید از طریق وبسایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی www.ketab.ir ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید:

بن کتاب به صورت اعتبار یارانه ای خرید

بر اساس اعلام خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه توزیع بن اعتباری خرید کتاب، یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می ­یابد، بنا بر این برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۰۰ هزار تومان

سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۶۰ درصد، معادل ۱۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب است و ۴۰ درصد، معادل ۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها ۴۰۰ هزار تومان

سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۴۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان  سهم عضو هیئت علمی و ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان نیز برعهدۀ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  است.

سهم خریدار از یارانۀ اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می­ گردد.

اختصاص یارانه بر اساس اولویت ثبت نام متقاضیان

با توجه به بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هراستان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده اند و پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. خیلی مسخره است
    یعنی افراد عادی برای خرید کتاب نمیتونن بن کتاب تهیه کنن؟
    نمایشگاه های حضوری به همه افراد بر اساس کد ملی بن کتاب میدادن ولی امسال فقط به دانشجویان و اساتید
    اینطوری نمایشگاه کتاب دیگه برای چی گذاشتن؟
    خود انتشاراتی ها هم تو سایت هاشون این ۲۰ درصد تخفیف رو میدادن دیگه نمایشگاه نمیخواست

  2. سلام
    درکشوری که دانشجو وطلاب بن خرید کتاب دارد اما معلم این فرصت را برای خریدکتاب ندارد یعنی نمایشگاه جنبه تجاری داردنه فرهنگی وهیچ عزمی برای آگاهی نیست واقعا بایدتأسف خوردبحال چنین جامعه

  3. چقدر سرعت سایت پایین و کسالت آوره، برای خرید یک کتاب باید حداقل نیم ساعت زمان بذاری، من که نتونستم کتاب های مورد نظرم رو خرید کنم، کاش یه طراحی بهتر و با کیفیت تر می کردند.

  4. اعضای هیأت علمی پولشون کمه که بن کتاب اختصاصی دارند؟ به نظر شما ملیون ها دانش آموز با چه قشری سر و کار دارند؟ سال هاست که برای من این سوال است. و فقط یک جواب دارد: جمعیتشون زیاده. ولشون کن

    1. دقیقا ما یه خانواده ۴ نفره هستیم که دو نفر دانش آموز داریم
      وزارت فرهنگ اصلا معلوم نیست تکلیفش چیه؟
      کتاب های درسی با قیمت های نجومی برای دانش آموزا هیچ بن ی نمیدن

  5. سلام ای کاش برای نویسندگان کتاب وناشران نمونه هم بن خرید کتاب تعلق می گرفت.یک تفاوتی بین این دوقشر بادیگران بایدباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا