ثبت‌نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آبان ماه ۱۳۹۳

ثبت‌نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آبان ماه ۱۳۹۳

در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی

برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اینجا کلیک کنید

با توجه به توقف برگزاری آزمون فراگیر در مقطع کارشناسی و بر اساس قانون سنجش و پذیرش، سازمان سنجش بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان در مقطع کارشناسی برای تحصیل در دانشگاه پیام نور و دانشگاه های غیر انتفاعی دانشجو پذیرش می کند

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی آزمون سراسری در آبان ماه سال ۱۳۹۳ دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مصوب ۹۲/۶/۱۰ مجلس محترم شورای اسلامی

۱۳۹۳/۰۸/۱۰

 پیرو اطلاعیه مورخ ۳/۸/۹۳ به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی می‌رساند دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش در این مرحله از روز شنبه ۱۰/۸/۹۳ بر روی سایت این سازمان قرار داده خواهد شد. لذا کلیه متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی از روز شنبه  10/8/93 لغایت ۱۷/۸/۹۳ به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط مبلغ ۱۰۶/۰۰۰ (یکصد و شش هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

تکالیف‌، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام اینترنتی

الف) تکالیف داوطلبان‌ برای‌ ثبت‌نام و شرکت‌ در پذیرش دانشجو:‌

داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) آبان ماه سال ۱۳۹۳ که ثبت‌نام آن منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org امکان‌پذیر است، باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد.

۱- مراجعه به سایت اینترنتی سازمان، برای تهیه کارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جداول کد رشته محلهای پذیرش دانشجو و مطالعه دقیق این دفترچه.

۲- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

۳- ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (۱۰/۰۸/۹۳ لغایت ۱۷/۰۸/۹۳).

تبصره۱: در این مرحله کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ ثبت نام نموده بودند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) نیز می‌توانند متقاضی شوند.

تبصره۲: داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۳ اخذ  شود ویا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی می باشد.

۴- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۱۰۶/۰۰۰ (یکصدوشش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام ، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.

تبصره ۱- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در ۲ و یا ۳ گروه آزمایشی می‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ ۱۰۶/۰۰۰ (یکصدوشش هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) را دریافت دارد.

تبصره ۲- منظور از ثبت‌نام در ۲ و یا ۳ گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.

۵- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

توجه: هرگونه‌ تغییر‌ و یا اصلاحیه‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یه سوال داشتم , میخواستم بدونم من که الان دارم توی یه دانشگاه سراسری نوبت دوم درس میخونم , برای شرکت باید انصراف بدم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا