توضیحات بهمن کشاورز در مورد اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۴

بهمن کشاورز، رییس اسکودا ذز توضیح سخنان قبلی خود اعلام کرد :

هرگز اعلام نشد که نتیجه در ۱۵ بهمن ماه اعلام می‌شود بلکه گفته شد که نتایج آزمون وکالت نهایتا ۱۵ بهمن ماه اعلام خواهد شد

اسکودا پاسخگوی افکار عمومی است و از آن مهمتر حامی و حافظ حقوق ۶۸ هزار داوطلب است که بر سر صدم‌ها رقابت می‌کنند

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) توضیحاتی را درباره‌ اعلام نتایج آزمون وکالت برای روشن شدن ذهن داوطلبان ارائه داد.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۴ گفت: در این زمینه سخنانی گفته شده که لازم است برای روشن شدن ذهن داوطلبان توضیحاتی ارائه شود.

وی درباره‌ اینکه مطرح شده «اسکودا باید پاسخگوی افکار عمومی باشد و به راحتی نمی‌توان گفت که اعلام نتایج در ۱۵ بهمن ماه انجام خواهد شد» گفت: این سخن در قسمتی کاملا درست است و اسکودا پاسخگوی افکار عمومی است و از آن مهمتر حامی و حافظ حقوق ۶۸ هزار داوطلب است که بر سر صدم‌ها رقابت می‌کنند لذا آنچه برای ما مهم است این است که به هیچ وجه دقت فدای سرعت نشود.

کشاورز تاکید کرد:‌ قاعدتا کسانی که حقوق خوانده‌اند باید درس اصول را هم خوانده باشند و با مفهوم غایت هم آشنا باشند و متوجه شوند که نتایج ممکن است هر لحظه اعلام شود، اما غایت و نهایت آن ۱۵ بهمن ماه خواهد بود.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) تصریح کرد: مطمئنا سعی خواهد شد نتایج آزمون وکالت با رعایت نهایت دقت و احتیاط هر چه زودتر اعلام شود.

ور در پایان اظهار امیدواری کرد که مسائل مربوط به آزمون وکالت متاثر از نزدیک‌بودن انتخابات هیات مدیره کانون محترم مرکز نباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹۹ دیدگاه ها

  1. آقا محمد داداش گلم من همه درصدام بالاس تجارتم ۵۳.

    همه همین طورن.

    تجارت و مدنی شما خیلی یهتون کمک میکنه

    ب مادرجان بگو برات دعا کنه

     

  2. مرضیه خانم شنیدم امسال تراز خیلی تاثیر داره دوستمم تجارت ۶۵درصد زده میکه گفتن تجارت ۶۵درصدخوبیه واسه تراز .نظرشماچیه؟

  3. ابجی مرضیه امیدوارم کردی .خداامیدوارتون کنه.بسیارممنونم زحمت افتادین لطف کردین.اگ قبول شم ایشالله شیرینیتون محفوظه .

  4. سلام.آقا محمد درصدتون ۴۸ هست و معدلتون ۹/۶۷

    تجارتتون و اگه درست حساب کرده باشین ۷۲ فوق العادس و یقیینا رو ترازتون تاثیر میذاره چون همه پایین زدن

    احتمال قبولی دارید دعا هم بکنید ک بیشتر 

    فقط میتونم ازخدا بخوام همه ی مایی ک اینجاییم قبول شیم لاقل 

  5. سلام مرضیه خانم بسبارممنونم ازراهنماییتون.مدنی۴۰درصد زدم؛ا د م ۵۵؛ادک۵۰؛تجارت۷۲؛جزا۵۰درصد

  6. باسلام خدمت جناب استاد بهمن کشاورز و مسولین برگزار کننده آزمون وکالت . به نظر حضرتعالی موقع آن نرسیده که روش تستی تغییر کند . به نظر شما روش تستی برای جذب افراد کار بلد و علاقه مند به امر وکالت و حقوق کارساز است . خواهشمنم در این روش تجدید نظر کنید . خود بنده با داشتن دو فوق لیسانس و دانشجوی دکتری در تست ضعیف هستم . حداقل بیاید مرحله اول را تستی بگذارید و مرحله دوم را تشریحی و استدلالی و حتی عملی ( تنظیم یک داخواست حقوقی . تنظیم یک اظهار نامه . باسخ به رای دادگاه درمقام تجدید نظر خوانده و …. ) استدعای رسیدگی به موضوع را دارم تا انشال… در سال آینده شاهد تغییرات اساسی در این آزمون باشیم .باتشکر.

  7. آقا محمد درصداتو بذار همین جا تا دقیق برات حساب کنم.

    با چهل عمرا کسی قبول شه. حداقل باید ۵۰درصد سوالارو افراد جواب بدن. پارسال نفر آخرا اکثرا ۵۳ درصد بودن ولی امسال با توجه ب کییفیت سوالا ممکن هست بیاد تا ۵۱ یا ۲. ولی چهل امیدی نداره

  8. باسلام ازخواهرم مرضیه ممنونم بابت شیوه محاسبه معدل.معدلم ۱۰هست امیدوارباشم؟؟اگ اینجورباشه شایدکسایی ک یابالای۴۰درصدزدن قبول شن؟

  9. بچه ها تو محاسبه کردن تجارت حواستون ب دوسوال حذف

    شده باشه اینا نمرش پخش میشه

    ینی تو همه درسا هر سوال ۵نمره داره 

    اما تو تجارت ۵/۵. پنج و پنج دهم

  10. سلام به تمامی عزیزان

    هنوز که هنوز است نتوانسته اید که شیوه مصیبت بار آزمون وکالت را تغییر دهید و شاید هم اصلا نتوانید

    من لیسانس حقوق پیام نور دارم و همسرم هم فوق لیسانس حقوق تجارت بین الملل آزاد ( این را نوشتم که بعدآ من را متهم نکنید ) – ولی خدا وکیلی ، در پیام نور منابع نسبتا استاندارد هستنند ولی برای هر واحد در بهترین حالت فقط ۶ ساعت تدریس می شود ، در آراد هم که اصلا منبعی وجود ندارد – اما دورادور می دانم که در سراسری هم منابع استاندارد هستنند و هم ساعات تدریس و با توجه به سختگیری هایی که در جذب استاد هم می نمایند ( با تمام احترامی که برای اساتید شاغل در پیام نور و آزاد قائل هستم ) به بهترین وجه تعدادی باسواد را تحویل جامعه می دهند – پس از نظر تئوری و عملی ، فقط دانشگاه سراسری به معنای واقعی به دانشچوی حقوق آموزش کافی و لازم را نسبتا داده است .

    دانشجوی بیچاره فارغ التحصیل شده از پیام نور و آزاد بعد از کسب مدرک ارزشمند لیسانس !!! باید تشریف ببرد یکی از این آزموشگاه های به اصطلاح تربیت وکیل تا بتواند تحلیل کند که مثلا از مطالب استاد مرحوم دکتر کاتوزیان چگونه سوال مطرح می شود .

    جناب آقای کشاورز !

    به جای آن که سوالاتی در کانون مطرح کنید که حتی خودتان هم در جوابش بمانید !!!

    می توانید یک آزمون ورودی ساده برگزار نمایید و پس از آن یک دوره آموزش آن هم در یک رشته خاص ( برای مثال فقط دعاوی حانواده یا ملک یا چک و سفته و …) برپا نمایید – آن وقت پدر این وکیل نوپا را در یک آزمون تخصصی ( آن هم در رشته ای که آموزشش داده اید ) در بیاورید – 

    آخر این چه آزمونی است که به قول بعضی عزیزان دکترای حقوقش هم قبول نمی شود

    در انتها باید عرض کنم تا زمانی که نحوه پذیرش وکیل تغییر نکند ، نه تنها وکلای متخصص خوبی تربیت نخواهیم کرد ، بلکه به واسطه ی عدم مهارت این وکلا ، قضات و دادستان های خوبی هم تربیت نخواهند شد ، چرا که تا زمانی که سطح مهارت وکلا بالا نرود ، نیازی به ارتقای سطح هوشمندی قضات و دادستانان نیست .

     

     

     

    1. سلام

      ناگفته نماند که در هر دوره رتبه های بر تر آزمون وکالت از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور آزاد هستند و از این جهت با شما موافق نیستم

  11. بچه ها من با این کلیده داغون ۱۰/۹۰ شدم

    آقا وحیدو سعید فرمودن من قبولم 

    مامانمم ب دلش افتاده

    واسه شیرنیش فقط میتونم واسه شمام دعا کنم

    هرکی نمیتونه معدل بگیره 

    درصداشو بذاره من براش میگیرم 

  12. آقا محمدی ک لرستان شرکت کردی و از من سوال کردی سلام

    من شیوه ی معدل گیری رو برای همتون خصوصا شما میگم

    اول هردرس رو حساب کن بعد ×در ضریبش کن

    عدد ها رو باهم جمع کن

    بعد اون عدد تقسیم بر ۱۳ میشه درصدت از صد

    اینو تقسیم بر ۵کن میشه معدلت از بیست

  13. مرسسسسسسی آقا وحید

    ولی با چ استدلالی میفرمایید با ده قبولم تو لرستان

    ده و نود هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا