تمدید مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور تا ۸ بهمن ماه تمدید شد.

سازمان سنجش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت مجدد ثبت‌ نام و ویرایش آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا ۸ بهمن ماه تمدید شده است.

به گزارش اختبار ۱۶ آذر ۱۴۰۰ اولین فرصت برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ بود و در دومین فرصت ثبت نام متقاضیان از ۳ تا ۶ بهمن مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود را داشتند که این فرصت تا ۸ بهمن ادامه خواهد یافت.

لینک ثبت نام

لینک ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

متن اطلاعیه سازمان سنجش را در ادامه می خوانید:

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۱۱/۰۶) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۸ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ و  فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا