تمدید مهلت ثبت نام و تعویق آزمون واحدهای بین‌المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو در واحدهای بین‌المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی ۱۳۹۵

تاریخ برگزاری آزمون از ۲۲ به ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۵ به تعویق افتاد

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در واحدهای بین‌المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، وبگاه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی پیشتر آخرین مهلت ثبت نام را پایان روز شنبه ۱۶ مرداد اعلام کرده بود که این مهلت تا پایان روز شنبه ۲۳ مرداد ماه تمدید شده است. تاریخ برگزاری آزمون نیز که قرار بود روز جمعه، بیست ودوم ماه جاری باشد، با یک هفته تأخیر در ۲۹ مردادماه انجام می شود.

 توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان حداکثر ۳ تا ۴ روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که علیرغم تغییر برنامه زمانی برگزاری آزمون، تغییری در تاریخ اعلام نتایج رخ نداده است؛ بدین ترتیب نتایج اولیه آزمون دکتری در هفته اول شهریور ماه مشخص می شود و اسامی  پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری هفته اول مهرماه از طریق پایگاه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

علاقه مندان می توانند برای مطالعه جزییات بیشتر و ثبت نام در آزمون، به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://sanjesh.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

همچنین در این رابطه بخوانید:

پذیرش دانشجو در مقطع دکتری واحدهای بین‌المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در واحدهای بین‌المللی و برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا