تمدید مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری 1399 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 جمعه 28 شهریور تمدید شد

وکلاپرس- مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۸ شهریور تمدید شد.

روابط عمومی مرکزسنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری ۹۹ که واجد شرایط شرکت در مصاحبه شناخته شده اند خبر داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکزسنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را  دارند ، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام نمایند. عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

۱- داوطلبان در زمان ثبت نام جهت مصاحبه لازم است نسخه ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از از طریق سامانه فوق قابل دریافت است، تهیه ودر قالب فایل pdf  در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند.

۲- آن دسته از مربیان شاغل در دانشـگاهها و مؤسـسات آموزش عالی و دستگاههای اجرایی که متـقاضی اسـتفاده از این سهـمیه در دانشگاه آزاد اسـلامی می باشند لازم است موافقت نامه محل خدمت خود را به همراه نسـخه ای ازآخرین حکم کارگزینی در قالب فایل pdf در مـحل در نظر گرفته شده در سـامـانه بارگذاری نمایند. مربیان شـاغل در واحـدهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری مدارک در این مرحله ندارند و سوابق آنها رأساً از مرکز جذب هیأت علمی سـازمان مرکزی دانشگاه استعلام خواهد شد.

۳- از آنجایی که واحدهای دانشگاهی منتخب در سـطح کشور میزبان داوطلبان به منظور مصاحبه مجازی می باشند لازم است داوطلبان بر اساس محل اقامت خود یکی ازواحدهای دانشگاهی را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی در سامانه انتخاب و ثبت نمایند.  مصاحبه کلیه رشته/گرایش های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد. واحدهای دانـشگاهی محل مصاحبه داوطلبانی که شـهر تهران را انتخاب نموده اند در زمان اعلام تاریخ و زمان مصاحبه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی تعیین و اعلام خواهد شد.

۴- تاریخ و زمان مصـاحبه در موعد مقرر توسـط مرکز سـنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اعلام خواهد شد.

۵- حضور داوطلبان در واحد دانشگاهی منتخب به منظور شرکت مصاحبه علمی (به صورت مجازی) در تاریخ و زمان اعلام شده الزامی بوده و عدم حضور داوطلب در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا