تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام درآزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش اختبار، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت درآزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱

 پیرو انتشار اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تاریخ های ۱۵ و ۱۶/۰۹/۱۴۰۰، بدینوسیله ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور «به شرح زیر این اطلاعیه» به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۰۹/۲۳) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

 دریافت فایل فایل نهایی اصلاحات مربوط دفترچه ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال  ۱۴۰۱ در قالب PDF

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا