تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ که پیش تر تا روز ۹ مرداد تعیین شده بود، تا ۱۳ مرداد تمدید شد. همچنین با توجه به اصلاحات دفترچه، کسانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

این آزمون روز ۱۸ شهریور برای ۲۴ رشته برگزار می‌شود.

هزینه ثبت نام آزمون تستی برای برخی رشته ها ۳۵۰ و برای برخی دیگر ۳۰۰ هزار تومان است. با توجه به اینکه وجه ثبت نام قابل استرداد نیست به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از اقدام برای ثبت نام، این دفترچه را به دقت مطالعه کنند.

برای ورود به سیستم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضاییه ۱۴۰۰ کلیک کنید

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ کلیک کنید

برای خواندن منابع و سرفصل‌های آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۴۰۰ قوه قضاییه کلیک کنید

جهت تهیه و خرید آنلاین منابع آزمون کارشناسی رسمی مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ اینجا کلیک کنید

اطلاعیه در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال  ۱۴۰۰

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۰۳/۰۵/۱۴۰۰، با توجه به اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۰۹/۰۵/۱۴۰۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۰ نسبت بوهه ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

دریافت فایل کامل اطلاعیه در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ در قالب فایل PDF

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام آزمون در زمان بحرانی کشور صورت گرفت خواهشمند است در صورت امکان آزمون تمدید گردد

  2. نظر به اینکه مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه مصادف شده بود با اعلام نتایج کنکور سراسری و همچنین رشد بی سابقه موج پنجم کرونا (که تعداد زیادی از هموطنانمان را به کام مرگ فرو برده و همچنان میبرد) و از طرفی چون خانواده ها اکثرا درگیر موارد مذکور بودن لذا بیشتر متقاضیان متوجه مهلت ثبت نام نشده بودند به همین منظور از مدیران و مسئولین ذیربط تقاضامندیم لطف و عنایتی فرمایند درصورت امکان مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه را چند روزدیگر تمدید فرمایند. با تشکر

  3. متاسفانه روز پایان ثبت نام چهارشنبه۱۳ مردادماه به هیچ عنوان قابلیت ثبت نام و بارگذاری مدارک نبود و باید پاسخگو باشن که چرا فروش کارت اعتباری فعال ولی ثبت نام غیر فعال هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا