تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- مهلت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ که قبلا تا ۲۲ آذر تعیین شده بود، تا پایان روز ۲۶ آذر تمدید شد.

این آزمون در ۱۱ و ۱۲ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و هزینه ثبت‌نام در آن ۲۳۳ هزار تومان است.

برای ورود به سامانه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ کلیک کنید

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ کلیک کنید

متن اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشورمی‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۹/۲۲) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

در ضمن متقاضیانی که قبلا ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت نام دریافت نموده اند، نیز می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است با توجه به محدودیت زمانی برای شروع فرایند بررسی اطلاعات داوطلبان و تهیه مدارک آزمون، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نخواهد بود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. باسلام آزمون کارشناسی ارشد پیوسته رشته حقوق کیه؟.
    کافی‌نت میگه آبان بوده سایت میگه آذر. آخرش کدومه؟

  2. سلام خسته‌ نباشید
    خواهش میکنم ثبت نام ارشد رو مجدد تمدید کنید
    با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا