تمدید مهلت ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۹۹

تمدید مهلت ثبت نام آزمون مشاوران مالیاتی ۹۹ تا ۳۱ خرداد

پایگاه خبری اختبار– مهلت ثبت نام در سومین آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی که از ۱۸ خرداد آغاز شده بود تا روز ۳۱ خرداد تمدید شد. آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی در ۷ شهریور برگزار می‌شود و شرایط داوطلبان آن عبارت است از:

۱- دارا بودن تابعیت ایرانی.

۲- اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳- حسن شهرت به رعایت موازین شرعی، اخلاقی، رفتاری و مالی.

۴- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته های امورمالی و مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، اقتصادی، بازرگانی، حقوقی، و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی). ملاک تاریخ فارغ التحصیلی ۹۹/۰۳/۱۸ می‌باشد.

۵- نداشتن رابطه استخدام رسمی یا غیررسمی دائم یا موقت با دستگاههای اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ (تدریس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اشتغال محسوب نمی‌شود)

۶- داشتن حداقل ده سال سابقه اشتغال تمام وقت در یکی از رشته‌های امور مالی و مالیاتی، حسابرسی، مالی، حقوقی، محاسباتی و تدریس امور مالیاتی، مالی محاسباتی و اقتصادی در دانشگاهها و مراکز علمی و آموزشی.

۷-  نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر.

۸- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه برادران).

برای آگاهی از جزییات بیشتر درباره آزمون مشاوران رسمی مالیاتی اینجا کلیک کنید

متن اطلاعیه جدید سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت نام آزمون مشاوران مالیاتی ۹۹ و ویرایش اطلاعات داوطلبان به شرح زیر است:

پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۰۳/۱۸ و ۹۹/۰۳/۲۰ بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۹ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ (۹۹/۰۳/۲۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۱ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند درصورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

    1. سلام
      میشه بفرمایید ثبت نام مشاوران خانواده تمدید شده یا نه
      سایت سنجش مهلت ثبت نام نداره
      لطفااا اگه امکان دارد تمدید بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا