تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون دکتری ۹۹

آخرین مهلت ثبت‌نام: ۱۴ آذر

پایگاه خبری اختبار- مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ تا ۱۴ آذرماه تمدید شد.

برای دریافت فایل جداول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون دکتری ۹۹ اینجا کلیک کنید

برای اطلاع از ضوابط پذیرش دانشجویان دوره دکتری در سال ۱۳۹۹ اینجا کلیک کنید

به گزارش اختبار به نقل از مهر، حسین توکلی اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که برای آزمون دکتری ثبت نام نکرده اند مهلت ثبت نام تا روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه ۹۸ تمدید شد. همچنین تا ۱۲ ظهر امروز ۱۲ آذر تعداد ۸۶ هزار و ۱۷۵ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی تاکید کرد: ثبت نام در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۹ از ۶ آذر شروع شده و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود در مهلت تمدید شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی گفت: آزمون دکتری تخصصی در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون دکتری تخصصی Ph.D در روز جمعه ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای ۶ تا ۸ اسفند ۹۸ نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا