تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال ۹۹

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۹ که پیش‌تر تا پایان روز ۲۹ شهریور تعیین شده بود، از ۱ تا ۴ مهر تمدید شد. داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند در این بازه زمانی برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. گفتنی‌ست آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۹۹ روز ۹ آبان برگزار می‌شود.

برای دانلود دفترچه راهنمای هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور‌ سال ۹۹ کلیک کنید

برای ورود به سامانه ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور‌ کلیک کنید

متن کامل اطلاعیه متنشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:

 بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال۱۳۹۹ می‌رساند که  با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و مراجعات انبوه متقاضیان برای مشاهده کارنامه، تعدادی از متقاضیان به دلیل بار شدید مراجعات به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور موفق به ثبت نام در آزمون مذکور نشدند. لذا به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای این دسته از متقاضیان، ترتیبی اتخاذ گردیده است که از تاریخ ۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۹۹/۰۷/۰۴  بتوانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

لذا همه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ و ۹۹/۰۶/۲۵ و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیان دارای سهمیه ایثارگر که در بازه زمانی فوق، سهمیه آنان برای ثبت نام در این آزمون مورد تایید قرار نگرفت در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود از اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل نموده اند می توانند در مهلت زمانی جدید (۱/۰۷/۹۹ تا ۹۹/۰۷/۰۴) با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام با توجه به اینکه من نتونستم در این استخدامی ثبت نام کنم واین آزمون آخرین آزمون اموزش وپرورش می باشد لذا خواهشمندم دوباره یه مهلت ثبت نام دیگر فراهم کنید با تشکر فراوان

  2. با سلام در این وضعیت کرونایی برگزاری آزمون واقعا به مصلحت نیست مسئولین عزیز آزمون به بعد عید محول نمایند ممنون میشیم اطلاع رسانی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا