تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی ۹۸

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۹۸

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه سال ۱۳۹۸ تا ۲۷ اسفند تمدید شد.

به گزارش اختبار، مهلت ثبت‌نام در این آزمون پیش‌تر تا ۲۳ اسفند اعلام شده بود که بر اساس اطلاعیه جدید مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه، ۴ روز دیگر نیز ادامه دارد.

برای دانلود دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید

برای ورود به صفحه ثبت نام اینجا کلیک کنید

در اطلاعیه این مرکز آمده است:

نظر به درخواست متقاضیان؛ بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز، زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال۹۸ به مدت ۴روز تمدید شد.

مطابق این اطلاعیه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

شایان ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش، آپلود «مدارک تحصیلی و سابقه کار» الزامی نبوده و داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک فوق الذکر در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه هریک از مدارک و مستندات فوق الذکر، پذیرش متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

شایان ذکر است که هزینه ثبت نام این آزمون دویست هزار تومان است و مهلت ثبت‌نام برای ده روز ادامه دارد. داشتن پنج سال سابقه‌ی کار یکی از شرایط ضروری برای متقاضیان است.

این آزمون روز جمعه مورخ ٩٩/٣/٩ برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا