تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون سردفتری ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ که قرار بود امروز، یکشنبه، به پایان برسد یک روز دیگر تمدید شد.

به گزارش اختبار، سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام خبر تمدید مهلت ثبت‌نام، از امکان‌پذیر بودن ویرایش اطلاعات داوطلبان نیز خبر داده است.

متن کامل اطلاعیه درباره تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات مربوط به اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۱۴۰۱ را در ادامه می‌خوانید.

اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی ۱۴۰۱

 ورود به سیستم ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی ۱۴۰۱

تمدید مهلت ثبت‌نام داوطلبان

پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ و با توجه به اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر اصلاحات اطلاعیه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات به شرح ذیل به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می رساند زمان ثبت نام تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ تمدید می گردد. متقاضیان، ضرورت دارد تا پایان مهلت ثبت نام و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

امکان ویرایش اطلاعات

ضمناً باتوجه به اصلاحیه اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

نکات اصلاحی

ـ دفتر یاران دفتر اسناد رسمی متقاضی سردفتری از شرط حداکثری سن (۵۰ سال) معاف می باشند.

ـ وفق بند (چ) ماده ۸۸ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ایثارگران مشمول بند فوق از شرط حداقل و حداکثر سن معاف می باشند.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. متاسفانه خیلیا بخاطر وضعیت اینترنت از ثبتنام اطلاع نداشتن و نتونستن ثبتنام کنن کاش دوباره تمدید بشه.

  2. سلام ایا میشه دوباره تمدید بشه واقعا یک روز تمدید شده من همون روز اخر متوجه شدم که ازمون امده که دیر شد

  3. با سلام و احترام.اطلاع رسانی برای ثبت نام آزمون سر دفتری بسیار بسیار با این وضعیت اینترنت ضعیف بود.از ثبت نام جا ماندیم.کاش تمدید شود

  4. با سلام
    واقعا متوجه نمیشم ایا دارندگان لیسانس حقوق نمی تونن تو ازمون مزبور شرکت کنن؟ این واقعا یه حق کشی مسلمه.

  5. باسلام بنده از داوطلبان قبول شده آزمون مرکز وکلا هستم میخواستم بدونم بالاخره تکلیف ما چی خواهد شد مصاحبه اگر قرار است انجام بشود کی زمانش رو اعلام می کنند؟

  6. با توجه به ذکر نشدن دقیق رشته فقه و حقوق لیسانس فقه و حقوق ( نه فقه و مبانی اسلامی) امکان شرکت در ازمون سر دفتری داره؟ ایا باید حقوق قضایی رو انتخاب کنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا