تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ (دانشگاه سراسری) تا پایان روز ۱۹ شهریور خبر داد. مهلت انتخاب رشته برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی نیز تا ۲۵ شهریور ادامه دارد.

متن امل اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به شرح زیر است:

یرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۶/۱۷ درخصوص اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، به اطلاع همه متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذکور می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۹/۰۶/۱۸) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که متقاضیان بتوانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. لذا تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۶/۱۷، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

همچنین؛

برای خواندن اطلاعیه سازمان سنجش درباره اصلاحات دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا