تمدید مهلت اعزام مشمولان داوطلب آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۹

پایگاه خبری اختبار- رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ابلاغ تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از ایلنا، سردار تقی مهری با اشاره به ابلاغ تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری  کارشناسی ارشد و دکتری، گفت: با توجه به تعویق آزمونهای سراسری کارشناسی ارشد  و دکتری، سازمان وظیفه عمومی به منظور کاهش دغدغه مشمولان و خانواده‌های آنها و در راستای ارائه تسهیلات ویژه در شرایط شیوع کرونا تمهیداتی را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد:  مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی که برگه آماده به خدمت به تاریخ ۹۹/۵/۱  دریافت کرده‌اند می‌توانند سریعاً با ارائه درخواست از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ صرفاً برای شرکت در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد از تسهیلات تمدید یک ماهه استفاده کنند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: تمام مشمولان فارغ‌التحصیل از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که برای پذیرش در مقاطع بالاتر در آزمونهای کارشناسی ارشد و دکتری ثبت‌نام کرده و دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم مرداد ماه هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس ۱۰+  و با ارائه برگه تأییدیه اطلاعات ثبت‌نام در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور،  نسبت به ثبت درخواست تمدید به مدت یک ماه اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: موعد اعزام به خدمت این عزیزان تا تاریخ ۹۹/۶/۱ تمدید شده و نتیجه در خواست از طریق پیامک، به آنها اعلام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا