تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی

پایگاه خبری اختبار- تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش اختبار به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور دستورالعملی تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته های غیرپزشکی، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به روسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی این دانشگاه اعلام کردند.

در این دستورالعمل تأکید شده با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی به موقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان، ترتیبی اتخاذ شود تا برنامه ثبت نام و شروع کلاس های درسی در زمان های پیش بینی شده صورت گیرد.

براساس این دستورالعمل، سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۵ شهریور ماه سال جاری آغاز و ۲۱ مردادماه سال ۱۴۰۰ پایان می‌یابد. شرح کامل زمان ثبت‌نام، شروع و پایان نیم‌سال و زمان امتحانات سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شرح زیر است:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. خب برادر من اگه معدلت از ۱۸ اومده ۱۴ مشکل از خودت بوده که درس نخوندی ربطی به مجازی نداره و تو مجازی باید بیست میشدی که تغلب آزاد بوده
    حرفت یکم بی منطقه

  2. معدل‌من‌از۱۸‌ترم‌قبل‌افتاده‌به۱۴‌چی‌بگم
    درحالیکه‌معدل‌اونایی‌که‌مشروط‌بودن‌اومده‌‌الف
    فقط‌نفرینتون‌میکنم‌با‌این‌امتحانای‌مجازی‌
    از‌خیراین‌سه‌سالی‌که‌برای‌مهندسی‌ص‌غ‌گذاشته‌بودم‌میگذرم
    میخونم‌واسه‌سراسری‌زاهدان‌اره‌حتی‌اونجا‌ولی‌دیگهتو‌تبریز‌اسم‌آزاد‌شمارو
    نمیاد
    واقعا‌چه‌جور‌سر‌امتحان‌ما‌کرونا‌هست‌سر‌تفریح‌و‌مسافرت‌کرونا‌نیس؟
    خدا‌نگذره‌ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا