تغییر ضوابط دانشجویان انصرافی در طرح جریمه مشمولان غایب

بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح؛

مبنای محاسبه تاریخ ترک تحصیل یا اخراج دانشجویان به ۱۳۹۵/۶/۳۱ تغییر یافت

پایگاه خبری اختبار- جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تغییر ضوابط دانشجویان انصرافی در طرح جریمه مشمولان غایب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، سردار ابراهیم کریمی در خصوص تغییر ضوابط مربوط به طرح جریمه مشمولان غایب اظهار داشت: بخشی از ضوابط طرح جریمه مشمولان غایب مربوط به دانشجویان انصرافی است که برابر آخرین ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، مبنای محاسبه تاریخ ترک تحصیل یا اخراج این دسته از دانشجویان به ۳۱/۶/۹۵ تغییر یافت.

وی افزود: دانشجویان دارای معافیت تحصیلی که تحصیلات خود را به اتمام نرسانده و تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۵ انصراف داده و یا اخراج شده باشند، از تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع قبلی غایب محسوب می شوند و چنانچه مدت غیبت آنان تا پایان ۱۳۹۵ به بیش از ۸ سال برسد، در شمول این معافیت قرار می گیرند.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با ذکر مثالی اضافه کرد : دانشجوی کارشناسی پیوسته که تا قبل از شهریور ماه ۱۳۹۵ انصراف داده و یا اخراج شده باشد، غیبت وی از تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع دیپلم و یا پیش دانشگاهی محاسبه و در صورتی که مدت غیبت وی تا پایان سال ۹۵ بیش از ۸ سال باشد، می تواند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای معافیت اقدام کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل نمایند.

گفتنی است پیش از این مبنای محاسبه غیبت دانشجویان انصرافی در طرح جریمه مشمولان غایب تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۳ بوده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام

    من دانشجو سال ۸۴ بودم و سال ۹۰ اخراج شدم به دلیل نداشتن سنوات ولی برام مدرک معادل فوق دیپلم زدن

    آیا من مشمول خرید غیبتم میشم ؟

    اگه کسی میتونه کمکم کنه خواهشا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا