تغییرات درس وصیتنامه امام خمینی

دانشگاه آزاد اسلامی تغییرات درس وصیتنامه امام خمینی(ره) را اعلام کرد

تغییرات درس وصایای امام خمینی برای دانشجویان دانشگاه آزادپایگاه خبری اختبار- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای، مصوبه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی درخصوص تغییرات درس وصیت نامه امام خمینی(ره) را به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ کرد.

از مهمترین تغییرات اعلام شده علاوه بر تغییر نام این واحد درسی به «اندیشه ها و وصایای حضرت امام(ره)»، می توان به تاثیر نمره این درس در میانگین نیمسال و کل دانشجویان اشاره کرد.

همچنین بر اساس این بخشنامه همه دانشجویان از این پس خواهند توانست این درس را به صورت مجازی از طریق واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کنند و بگذرانند، تغییرات اعلام شده از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در کلیه مقاطع اعمال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در متن این بخشنامه آمده است:

درس وصیت نامه سیاسی – الهی امام خمینی(ره) با عنوان «اندیشه ها و وصایای حضرت امام(ره)» به ارزش یک واحد نظری از نیمسال دوم ۹۷-۹۶ ارائه می شود.

گذراندن این درس برای تمامی دانشجویان در یکی از مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در تمام رشته ها الزامی است. اخذ این درس در هر شرایطی مازاد بر سقف واحدهای درسی نیمسال تحصیلی و دوره تابستان مجاز است و نمره آن در میانگین نیمسال و کل محاسبه می شود.

لازم به ذکر است دانشجویان می توانند این درس را به صورت مجازی از طریق واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی بگذرانند ضمن اینکه واحد الکترونیکی موظف است درس مذکور را در هر نیمسال دو بار به دانشجویان ارائه کند.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا