تعیین فرصت مجدد انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور از فراهم شدن مجدد  امکان انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ خبر داد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که امروز در سایت این سازمان منتشر شده است، برای مجازین به انتخاب رشته در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (۱۴۰۱/۴/۱ لغایت ۱۴۰۱/۴/۴) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود نشده اند، تسهیلاتی فراهم گردیده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲ لغایت ۱۴۰۱/۵/۴ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org و لینک مربوط به سامانه جامع آزمون مذکور، با رعایت شرایط ذیل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود اقدام نمایند.

این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند و موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ ۱۴۰۱/۵/۴ تمدید نمی شود و هیچگونه درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

انجام انتخاب رشته (در دوره های روزانه و نوبت دوم) در این مرحله در رشته­ های امتحانی که دارای آزمون عملی و تشریحی هستند منجر به معرفی داوطلب برای آزمون عملی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته ها، با نمره آزمون عملی صفر (۰) گزینش خواهد شد.

 انجام انتخاب رشته در این مرحله در رشته­های شرایط خاص و مصاحبه، منجر به معرفی داوطلب برای انجام مراحل مصاحبه یا بررسی صلاحیت وی نخواهد شد. داوطلب در صورت انتخاب این رشته ها، از گزینش نهایی در آنها حذف خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: Request.sanjesh.org یا با شماره‌ تلفن‌های‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا