تدوین دوره‌های آموزشی جدید برای قضات و کارکنان قوه قضاییه

پایگاه خبری اختبار- مدیرکل آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از تدوین عناوین آموزشی جدید برای کارکنان این قوه خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، نشست بررسی عناوین آموزشی در اجرای سند تحول قضایی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، مدیرکل آموزش قوه قضاییه و اعضای کارگروه تدوین و طراحی متون آموزشی در محل ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه (شهید صدیقیان) برگزار شد.

در این نشست عناوین سرفصل های آموزشی استخراج شده از سند تحول قضایی جهت طراحی در دوره های آموزشی قوه قضاییه مورد بحث و تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

متن کامل «سند تحول قضایی»

متن کامل «سند امنیت قضایی»

بر اساس این گزارش، در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی و به منظور تدوین دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان و قضات متناسب با سند مذکور، کارگروه تخصصی با حضور اساتید برجسته تشکیل و پس از جلسات فشرده کارشناسی ۵۸ عنوان دوره آموزشی مبتنی بر ماموریت های فصل دوم سند تحول قضایی تدوین شده است.

اداره کل آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه همچنین اقدام تدوین پیش‌نویس دستورالعمل دستیاری قضایی نموده است که بعد از تصویب جهت تقویت ابعاد مهارتی و تجربی در محاکم، در دوره کارآموزی سال جاری اجرایی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا