تاکید سخنگوی سازمان سنجش بر برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ در موعد مقرر

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی سازمان سنجش از برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۰ در شهر‌های قرمز استان خوزستان و افزایش تعداد حوزه‌‌‌های آزمون برای مقابله با وضعیت حاد کرونا خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین آمیزی درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی در کنکور دکتری، اظهار کرد: به منظور رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی در کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ مقرر شد حوزه‌های برگزاری این آزمون افزایش پیدا کند.

او افزود: بر این اساس به منظور جا به جایی کمتر بین شهری داوطلبان کنکور دکتری ناپیوسته، تعداد حوزه‌های برگزاری این آزمون به ۱۱۰ شهر رسید. در کنکور دکتری سال ۹۹ تعداد کل حوزه‌های برگزاری در سراسر کشور ۶۰ عدد بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش درباره شیوه برگزاری کنکور دکتری در استان خوزستان که شرایط نامطلوبی از حیث شیوع کرونا دارد، ادامه داد: در استان خوزستان تعداد شهر‌هایی که محل برگزاری آزمون دکتری خواهند بود از ۷ شهر به ۱۵ شهر افزایش یافت تا در شهر‌های قرمز جا به جایی داوطلب نداشته باشیم.

زرین آمیزی درباره زمان برگزاری کنکور دکتری گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تاریخ ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از تاریخ ۱۰ اسفند در سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اسفند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. کنکور دکتری ۱۴۰۰ با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در زمان مقرر شده، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

رشته ها و مواد امتحانی آزمون دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

او گفت: نتایج اولیه این آزمون بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته دهه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر می‌شود و انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در نیمه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: نتایج نهایی این آزمون در نیمه اول شهریور ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد. داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنما با پرداخت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری نیمه متمرکز اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۶ دیدگاه ها

  1. بخدا من مانده ام با این همه استرس خطر کرونا و زدن ماسک و رعایت بعضی مسائل چطور با چه تمرکز حواسی باید امتحان اونم دکترا که اینقدر برای آینده کشور مهمه داد. خدایا به تو پناه می برم و به تو توکل می کنم. خدایی امتحانو اردیبهشت برگزار می کردید بهتر نبود…..

  2. سلام ببخشید ینی چی ضرر دیدین؟ حتی اگه برای موعد مقرر شده آماده شده باشین که آزمون رو انجام بدین با تعویق افتادن آزمون هم باز با برنامه ریزی میتونید نقاط ضعف خودتون رو رفع کنید و رتبه بهتری حائز شوید. پس لطفا بی برنامگی خودتون در دوران تعویق رو به گردن تعویق نیاندازید که دیگران هم متضرر میشن با این سخن شما .

  3. پس حتما کرونا انگلیسی و این همه هشدار وحشتناک یه دروغ جدیدتونه که راه انداختید وگرنه با وجود این همه هشدار و برگزار آزمونی با این تعداد داوطلب کار غیر منطقیه .کاش اقتدارتونم در مابقی جاها ثابت میکردید نه در کشتن این همه داوطلب.با زدن چند تا ماسک کی میتونه نفس بکشه اونم در فضاهای بسته کلاسها حداقل بزارید کمی هوا گرم بشه که بشه پنجره ای باز کرد

  4. تعویق سال گذشته تا تابستان اشتباه بود اما تعویق به اردیبهشت کاملا عقلانی و بهتر میباشد و حتی باز هم تایم کافی برای اعلام نتایج در موعد زودتر فراهم است
    حتی کسانی که درس خوندن به نفعشان که دوره بکنن و لازم به ذکر جای نگرانی برای پیدا کردن رقیب نیس هیچکس در این مدت کوتاه نمیتونه به گرد پای کسی برسه که ماه ها تلاش کرده
    امیدوارم تجدیدنظر کنید این به نفع همه است

  5. سلام متاسفیم که بازی کردن با جون انسانها برای اینا خیلی راحته تو این هوای سرد مگه میشه درو پنجره باز کرد تا تهویه هوا انجام بگیره. لا اقل نگه میزاشتن برای بعد از عید که می‌شد درو پنجره بازکرد. دوستان لطفا به لینک زیر برین و امضا کنین تا بلکه صدامون به گوش مسئولین برسه.
    https://www.karzar.net/postponement-of-phd-exam

  6. انسانیت هم خوب چیزی هست،تاسف ب حال خانم سخنگوی سازمان سنجش.مردم دارن جان میدن،اونوقت تو این شرایط چند ساعت باید کنار هم بشینن.هفته بعدش هم ک ازمون وکالت،هخه حرفو عملشون با هم در تضاد هست
    وای ب حال ما با این تصمیمات
    فکر کردن چ ازمون معتبری هم هست

    1. سلام باباتوروقران بگین تعویق بیندازند بااسترس مگرمیشه کنکورداد
      به کی باید بگیم صدای ماروبرسونید

  7. به تعویق افتادن کنکور تاثیری نداره. این شرایط کرونایی تا بهار و تابستون هم هست. سال گذشته به تعویق افتاد و تابستون برگزار شد. درصورتی که همون ۹ اسفند سال گذشتش‌ به نظر شرایط بهتر بود.
    انشاالله که همگی موفق باشین.

  8. اینا فقط به فکر این هستند که سریع رفع مسوولیت بکنن از خودشون .هرچی بشه بشه فقط سریع ازمونها رو برگزار کنن برن تعطیلات.

    1. پس حتما کرونا انگلیسی و این همه هشدار وحشتناک یه دروغ جدیدتونه که راه انداختید وگرنه با وجود این همه هشدار و برگزار آزمونی با این تعداد داوطلب کار غیر منطقیه .کاش اقتدارتونم در مابقی جاها ثابت میکردید نه در کشتن این همه داوطلب.با زدن چند تا ماسک کی میتونه نفس بکشه اونم در فضاهای بسته کلاسها حداقل بزارید کمی هوا گرم بشه که بشه پنجره ای باز کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا