«تاکرها»؛ شیوه نوین آمادگی برای آزمون‌ وکالت

آشنایی با هوش مصنوعی به‌خاطرسپاری

تاکرها؛ هوش مصنوعی بخاطرسپاری (بر اساس نظریه یادگیری)

با بیشتر شدن تعداد داوطلبان و نیز مشکل‌تر شدن سطح سؤالات، آزمون وکالت هر سال چالشی‌تر می‌شود.

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که دو عامل کلیدی برای موفقیت و قبولی در آزمون وکالت نقش دارد:

عامل اولیه) محتوای درسی مثل کتاب و جزوه و کلاس و …
عامل نهایی) شیوه‌ای که بتواند محتوای درسی جامع را با موفقیت در حافظه داوطلب تثبیت کند.

منابع درسی (عامل اول) هرچند الزامی هستند ولی تعیین‌کننده نمی‌باشند. عامل دوم (یعنی تثبیت محتوای درسی در حافظه) عامل تعیین‌کننده برای قبولی در آزمون محسوب می‌شود. چون آنچه در جلسه آزمون نقش اصلی و نهایی را بازی می‌کند، آن‌دسته از محتوای درسی می‌باشد که در حافظه داوطلب ماندگار شده است (نه محتوای درسی که در کتاب‌ها می‌باشد).

اما چالش اصلی این است که چگونه می‌توان محتوای درسی جامع را با موفقیت در حافظه خود تثبیت و ماندگار کرد؟

در بسیاری از کشورهای جهان یکی از پاسخ‌های نوین به این نیاز و پرسش «هوش مصنوعی» است؛ «هوش مصنوعی به‌خاطرسپاری» فرمول یادگیری و به‌خاطرسپاری را برای هر فرد به‌طور اختصاصی و جداگانه تنظیم و پردازش می‌کند.
 
در ایران تنها «هوش مصنوعی بخاطرسپاری» که برای آزمون‌های مختلف کشوری و بین‌المللی معرفی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد «تاکرها» (takerha) می‌باشد که خوشبختانه برای آزمون وکالت هم فعال است.

در سال‌های اخیر داوطلبین زیادی با استفاده از «تاکرها» توانسته‌اند از سد آزمون وکالت بگذرند.

استفاده از هوش مصنوعی تاکرها هزینه چندانی ندارد، حتی جهت آشنایی بیشتر می‌توانید به‌صورت محدود استفاده رایگان داشته باشید.
(مراجعه کنید به آدرس  takerha.com  یا  takerha.ir)

«هوش مصنوعی بخاطرسپاری تاکرها» تقدیر کرسی آموزش یونسکو را کسب کرده و در داخل کشور نیز مجوزهای نشان ملی و حتی نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کرده است.

⚠️ هشدار

مراقب سایت‌ها و نرم‌افزارهای مشابه باشید که فاقد هوش مصنوعی هستند و نمی‌توانند فرایند بخاطرسپاری را پردازش کنند و صرفاً تست‌زنی کامپیوتری می‌باشند که با عناوینی مثل هوش‌یار، هوشمند، حافظه‌یار و… ارائه می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه اطلاع‌رسانی و پشتیبانی «هوش مصنوعی تاکرها»  به آیدی زیر مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن  ۷۵۰۳۸۳۸۹-۰۲۱  تماس حاصل نمایید:
ارتباط با پشتیبانی تاکرها در تلگرام کلیک کنید

تاکرها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی:

معرفی تاکرها در شبکه ۳ سیما

کانال تلگرام تاکرها

اینستاگرام تاکرها

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. در علم حقوق تجربه بالاتر از دانش تئوری حقوق نیست و برتری با هیچ یک نیست و این دو لازم و ملزوم همدیگر می‌باشند. مگر می‌شود وقتی وکیل یا قاضی در موضوعی علم و آگاهی نداشته باشند با صرف تجربه بر آن احاطه و تسلط داشته باشند؟! به نظر یک کارآموز وکالت زمانی وکیل خوبی خواهد شد که در زمان آموختن تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک و تئوری، ذهن خود را متوجه منابع اصلی و مطالعه کتاب نماید تا جزوه. و زمانی هم که تبدیل به یک کارآموز وکالت شد نیز مطالعات خود را در کنار مطالعه کتاب‌های کاربردی و رویه قضایی ادامه دهد. در کنار این موارد نیز باید مطالعات غیرحقوقی داشته باشد. مانند مطالعه کتاب‌های دستور زبان فارسی و چگونگی نگارش لوایح و نه مطالعه کتاب‌های نمونه لایحه. زیرا خواندن کتاب‌های اخیرالذکر، ذوق و قریحه و استدلال نمودن را از فرد می‌گیرد. یک کارآموز وکالت باید به یاد داشته باشد که نمی‌توان صرفاً با داشتن معلومات حقوقی موضوعات را حل نمود، بلکه در کنار آن باید معلومات و مطالعات عمومی نیز داشت. برگزار کردن جلسات ماهیانه یا هفتگی در دفتر همکاران و تبادل تجربیات با یکدیگر یکی از بهترین راهکارها و مطلع شدن از رویه‌های قضایی روز دادگاه‌ها در موضوعات مختلف می‌باشد. مشاهده روزانه سایت روزنامه رسمی و سایت‌های معتبر حاوی اطلاعت به روز که باید جزء برنامه روتین و روزانه هر وکیل باشد.
    موفق و پیروز باشید.

  2. تاکرها تحولی بزرگ برای یادگرفتن و فراموش نکردن است ولی عیبش اینه که قبل از استفاده نمیتونی تشخیص بدی که چقدر تاثیرگذار است. توصیه میکنم حتما حداقل یک کتاب از تاکرها استفاده کنید و نتیجه اون رو مقایسه کنید با کتابی که به شیوه تاکرها مطالعه نکرده‌اید

  3. سلام و میدانیم بجا اورده اند : تجربه بالاتر از علم
    در این مهم یعنی به میدان کشاندن وکیل کارآمد نیز از میان افراد باهوش و مستعد دارای روابط عمومی بالا و تجربه کاری و خصوصا ایمان و دانش و بینش قرآنی هم میتواند مفید باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا