تاریخ برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۹

تاریخ برگزاری آزمون مرکز وکلا ۹۹ در سوم مهرماه ۱۳۹۹ توسط مرکز وکلای قوه قضاییه

پایگاه خبری اختبار- مرکز وکلای قوه قوضاییه، تاریخ برگزاری آزمون مرکز وکلا ۹۹ را سوم مهرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و انتشار آگهی ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز وکلا نیز در مردادماه خواهد بود.

به گزارش اختبار به نقل از حامی عدالت، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده قوه قضاییه گفت: با توجه به اینکه مسئولان بهداشت و درمان کشور اعلام کرده‌اند احتمال شیوع کرونا و آنفلونزا در پاییز و زمستان امسال وجود دارد، جهت رفاه حال بیشتر داوطلبان و جلوگیری از اتلاف وقت و با توجه به اینکه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در دو مرحله تستی و شفاهی صورت می‌گیرد، تاریخ برگزاری آزمون مرکز وکلا ۹۹ در مرحله اول روز پنج‌شنبه ۳ مهر می‌باشد و این مرحله از آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۱۳۹۹ به‌صورت همزمان در سراسر کشور توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می‌شود و فرایند ثبت‌نام در آزمون اوایل مرداد طی اطلاعیه‌ای به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

بهادری جهرمی ضمن اشاره به اینکه منابع و سرفصل‌های آزمون مرکز وکلا ۹۹ با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد به داوطلبان توصیه کرد به مطالعه مباحث پر کاربرد پرداخته و موارد اختلافی را مطالعه نکنند.

وی همچنین از مشمولان سهمیه ایثارگری خواست تا از همین امروز به نهادهای ذیربط مراجعه و کد مربوط به ایثارگری را دریافت کنند.

بهادری جهرمی اظهار داشت که آخرین مرحله برای اعلام کد ایثارگری و بهره‌مندی از سهمیه ایثارگران برای داوطلبان، زمان ثبت‌نام از سوی سازمان سنجش است و بعد از آن تاریخ به هیچ‌وجه به کد ایثارگری ترتیب اثر داده نمی‌شود چون مراجعه بعد از ثبت‌نام و آزمون جهت اعمال سهمیه ایثارگری، مشکلاتی را برای ادامه روند به‌وجود می‌آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    ببخشید بعد از پذیرفته شدن در آزمون مصاحبه چه مدت بعدش هست؟
    و اینکه در مصاحبه چه سوالاتی مطرح میشه؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  2. سلام
    این آزمون قبول بشیم بعد میتونیم تو ارگان‌های دولتی استخدام بشیم مثل دادگاه یا دادگستری؟؟؟

  3. باسلام حداقل تارخ ازمون وکلای قوه قضاییه رایایک هفته به تاخیربیندازید یایک هفته زودتر انجام بشه روزهای اول بازگشایی مدارس ومسافرت پایان تعطیلات و…وازمنهای نظام مهندسی و … کروناو…

    1. درود

      الان سه ساله وکیل هستم و پول تمدید پروانه وکالتم رو از فروش محصول خرمای باغ پدر بزرگم تامین میکنم.
      توی شهرستان ما با جمعیت خیلی کم الان ۴۰ نفر وکیل فعال هستند که اکثریتشون مثل من ، کم کار هستند.

  4. وکالت به سواده همکاره ‘گرامی بنده هم وکیلم اگه قراره بیسوادان بیان طبق گفته شما جلو بزار بیان برد من یکی تو پرونده ها راحت تر میشه مگه شما سهمیه ای باشین با درصدا پایین بنده ۵سال شب و روز خوندم برای قبولی هربار با فاصله دو سه رتبه رد میشدم! ولی هم دوره ایام چندتایی حتی باوجود ۶سال جلوتر ازمن هنوزم درجا دارن میزنن تو برخی مباحث وکالت به سواده نه نفرات! اینو یادتون باشه چون ما دراومدیم بقیه رو خراب نکنیم وگرنه ایرانمون پیشرفت نمیکنه خیلی از وکلا حال حاضر در حده عریضه نویسن فقط متاسفانه و فقط حرفا موکلو انشا میکنن … قلب و چشتونو بیشتر باز کنید.

  5. جامعه ما به این همه وکیل نیاز ندارد وکلای جوان ما فعلا از معضل بیکاری و نبود پرونده در رنج و عذابند

  6. سلام خسته نباشید این خبر راسته که امسال آخرین سالیه که قوه قضائیه آزمون برگزار میکنه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا