تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی تغییر یافت

از امسال تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی ۱۹ هر ماه است

پایگاه خبری اختبار- معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی از تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سرهنگ رحمان علیدوست گفت: در راستای ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دوره انتظار برای اعزام به خدمت مشمولان دارای تحصیلات کاردانی براساس موافقت ستاد کل نیروهای مسلح کاهش یافته و از این پس تاریخ اعزام این دسته از مشمولان به نوزدهم هر ماه تغییر پیدا می کند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تغییرات ذکر شده از مهر ماه سال جاری اجرا می گردد و بر همین اساس مشمولان دارای مدرک کاردانی که برای ثبت درخواست اعزام به خدمت خود به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰ ) مراجعه می نمایند ، تاریخ اعزام به خدمت آنان برای نوزدهم مهرماه تعیین می شود .
علیدوست در ادامه تاکید کرد : آن دسته از مشمولانی که دارای مدرک تحصیلی کاردانی بوده و قبلا برگ آماده به خدمت برای تاریخ های اول آبان و اول دی ماه دریافت داشته اند ،چنانچه تمایل دارند زودتر از موعد مقرر به خدمت اعزام شوند، می توانند برای ثبت درخواست تعجیل در اعزام به خدمت خود برای نوزدهم مهر ماه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) مراجعه نمایند.
سرهنگ علیدوست در ادامه همچنین خاطر نشان کرد : در همین راستا مشمولانی هم که تمایل دارند در همان تاریخ های تعیین شده (اول آبان و اول دی ماه) به خدمت اعزام شوند ، نیز در زمان مقرر به مراکز آموزش نیروی های مسلح اعزام می شوند .
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی یادآور شد : مشمولان مورد اشاره می بایست یک هفته قبل از تاریخ اعزام به خدمت خود با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) نسبت به دریافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش اقدام نمایند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا