بهمن کشاورز : نتایج آزمون وکالت ۹۴ نهایتا تا روز ۱۵ بهمن اعلام خواهد شد

رییس اسکودا اعلام کرد :

نتایج آزمون وکالت ۹۴ نهایتا تا روز ۱۵ بهمن اعلام خواهد شد

کلید سوالات ظرف یکی دو روز آینده به سازمان سنجش ارائه خواهد شد

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: ظرف یکی دو روز آینده کلید سئوالات آزمون وکالت ۹۴ را به سازمان سنجش ارایه می‌دهیم، البته این‌گونه نیست که سازمان سنجش بلافاصله کلید سئوالات را منتشر کند، زیرا این پروسه زمان‌بر است.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: بعد از قرار گرفتن کلید سئوالات آزمون وکالت بر روی سایت سازمان سنجش این طور نیست که نتایج این آزمون ظرف یکی دو روز اعلام شود زیرا آزمون های زیادی برگزار شده و این امر زمان‌بر است، البته ما سعی می کنیم سازمان سنجش اعلام نتایج وکالت را در اولویت قرار دهد.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون وکالت نهایتا ۱۵ بهمن ماه اعلام می شود، خطاب به داوطلبان آزمون وکالت ۹۴ گفت : داوطلبان نگران نباشند، همه امور به درستی و در جای خودش انجام می شود.

به گزارش ایسنا، صبح روز جمعه – ۶ آذرماه – آزمون وکالت سال ۹۴ برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹۳ دیدگاه ها

  1. انگاری همه نگران ماهستن،بازرس اسکودا امروز این مطلبو طرح کرده و گفته بایدیه جواب مدلل به شرکت کننده هاوخانواده هاشون بدن

    انشالله نتایجو زودتر میبینیم.باارزوی موفقیت برای همه دوستان

  2. سلام دوستان 

    من تماس گرفتم با اسکودا گفتن ۱۵بهمن اعلام نتایج و جوابشون بسیار جالبه که چون آزمون های زیادی برگزار شده وبعد در نهایت بی ادبی قطع کردن مشخصا مشکلی پیش اومده.

    جالبه که اقای کشاورز نتایج کانون وکلا رو گذاشتن اولویت طبق گفته خودشون وگرنه سال دیگه اعلام میشد…

  3. اعتراضات دوستان هم راه به جایی نخواهد برد کما اینکه در سال های پیش نیز اینچنین بوده خود را خسته نکنید این ها با همان سیاستی که در دانشگاها را برای اخذ لیسانس حقوق باز گذاشته اند با همان سیاست با عده قلیلی که  قادر هستند که یکسال از عمر خود را وقف این آزمون کنند برخورد می کنند وقتی داوطلبی خود می داند که در بین دو هزار و دویست  و اندی نفر که شب  و روز زحمت می کشند قرار ندارد و تنها می آید در آزمون بخت آزمایی می کند می شود ۶۸ هزار شرکت کننده یعنی یک فرد با لیسانس حقوق نمی داند سطح توانیی هایش چقدر است !!! اگر ما خود دار باشیم  و بدانیم این آزمون نهایت امر باید بین ۸ هزار نفر برگزار  گردد دیگر چنین وقایعی اتفاق نمی افتد. آنگاه می توان حرفی برای گفتن داشت.

  4. جا داره یه خسته نباشید بگیم به تمام مسئولان پیگیر!!!!!!!

    حالا فرصت هست وعجله ای نیست، بذارید سال بعد اعلام کنید!!!!!!!!!!!!!

  5. خدا کنه اشتباهی گفته باشن ۱۵ بهمن. چون هرچی فکرشو میکنم حدود ۷۰ روز واسه اعلام نتایج خیلی تابلوئه.خدا کنه این تاخیر و… در نهایت از لحاظ رتبه به ضرر کسی نباشه و عدالت برقرار شه.البته من سپردم دست خدا

  6. شماره تماس گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ۰۲۱۲۲۰۱۲۶۵۰
    تلگرام باشگاه خبرنگاران ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷
    شماره پیامک باشگاه خبرنگاران ۱۰۰۱۹۱۵
    تماس بگیرین حتما پیگیری میکنن.

  7. خواهش میکنم اعتراض خودتون رو به اسکودا و شخص جناب کشاورز ابلاغ بفرمایید٬ و اعتراض به دیدگاه ذیل این خبر محدود نشه! شما با پاسخ خواهیتون مسئولین رو وادار به پاسخگویی میکنید! اونها رأسا علاقه ای به مسئولیت پذیری و پاسخگویی ندارند!

    علاوه بر راههای ارتباط با اسکودا که دوستان اعلام کردند تلفن های دیگر جناب کشاورز هم در سایت کانون قابل دسترسه

  8. آفرین

    آفرین آفرین

    چرا به ذهن ما نرسید.

    ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم. و اطلاع رسانی البته اگر واقعا به حق باشه و اصول عدالت و امانت داری در اون رعایت بشه، از خدای ناکرده نسبت و افترا زدن به دور باشه، بهترین راه ممکن برای احقاق حق افراده.

    به نظر من هم این پیشنهاد دوستان خوبه و هم ایجاد یک کمپین . لطفا هر کسی که می تونه این کمپین رو بوسیله ی جوامع مجازی راه اندازی کنه، هرچند گروه های کوچک.

    فقط خواهش می کنم مستدل باشه و به دور از اهانت یا نسبت دادن و خدا رو در نظر بگیرید و خدای ناکرده به کسی تهمت ناروا نزنید.

    ممنون از شجاعت و شهامت اقای هوشیار و همکارانشون. واقعا برای من یک درس بزرگ بود. 

    امیدوارم همیشه در همه ی مراحل زندگیتون ، پیرو حق و همراه با حق باشید و با صاحب حق ، مولی علی علیه السلام محشور بشید.

     

    1. از آقای هوشیار و سایت اختبار که در شرایط کنونی تبدیل به تنها تریبون داوطلبان کانون ٩۴ شده اند بسیار سپاسگزاریم.
      لطفا این کامنت را حذف نکنید و اجازه دهید به گوش سایر داوطلبان برسد.
      ساعاتی پیش خبری مبنی بر اعلام نارضایتی  بازرس محترم کانون مرکز (آقای سمامی) در سایت ایسنا منتشر شد. داوطلبان محترم بنده پیشنهاد میکنم با تماس تلفنی یا حضوری با کانونهایی که آنها را برای آزمون انتخاب نموده ایم تلاش نماییم تا کانونها اسکودا را تحت فشار قرار دهند. چنین تأخیری هیچ توجیه منطقی ای ندارد و متأسفانه بیانات آقای کشاورز در گذشته و حال در مورد انتشار کلید و روند اعلام نتایج، دارای تعارض غیر قابل توجیهی است که یقینا خود ایشان نیز به آن واقف هستند. پس کاری که از دست ما بر می آید این است که با اعلام اعتراض خود نگذاریم اتفاقات غیر قابل پیش بینی ای در سایه سکوت ما داوطلبین و دیگر مسئولین اتفاق افتد.

  9. سلام 

    پیشنهاد آقا محمد و خانم فاطمه سادات بسیار عالی ست.

    من هم خواهش می کنم آقای هوشیار این کامنت رو بخاطر احقاق حق دوستان تایید کنند و البته بخاطر رضای خدا؛ این پیشنهاد رو هم تقویت و تبلیغ کنند.

    به نظرم هر یک از دوستان، با شماره تلفن ۸۸۲۲۱۷۰۶ که مربوط به باشگاه خبرنگاران جوان هست و همچنین اخبار ۲۰:۳۰ شبکه ی دوم که خبرهای جنجالی رو پوشش می ده، تماس بگیرند و موضوع را سیر تا پیاز ، از ادعا های کذب آقایون تا غیره.. ، گزارش بدن.

    خواهش می کنم هرکسی منتظر دیگران نباشه، و خودش اقدام کنه.
    به خواست خدا شاید احقاق حق بشه و ..

    (( از جناب هوشیار عاجزانه خواهشمندم این روزنه ی امید رو باز نگه دارند و این کامنت رو حذف نکنند. اجر شما با اقا امام حسین و در زمره ی اصحاب آن حضرت محشور بشید ان شاء الله ))

    1. سلام

      کامنت های با نام “محمد” و “فاطمه سادات” هم توسط خود شما نوشته می شود،
      آی پی نویسندگان کامنت در سیستم ثبت می شود، لطفا مطالب را با یک نام بنویسید

      1. الان مثلا مچ گیری کردید؟

        ما توی یک اداره هستیم و فقط همین یک سیستم به اینترنت وصله ، آقای هوشیار و زیرک

        فرمایش شما مثل اینه که به چند فرزند یک خانواده بگید ، این ماشین پراید به نام پدرتونه، شما ها سوار نشید، بوق هم نزنید.

        بهتره به جای اینکه از ما مچ گیری کنید؛ مچ کله گنده ها رو بگیرید آقای وکیل الرعایا.

        امیدوارم مثل همیشه شهامت پذیرش انتقادات رو داشته باشید

  10. دوستان عزیز مشکلی پیش نیومده این مسائل تو کشورمااصولا عادیه درعجبم که هنوز به این قضایا عادت نکردیدازاون جایی که باز نمیتونیم مطالباتمونو طلب کنیم محکوم به سکوت وتوکل به خداهستیم…… پیروز باشید

  11. والله بخدا

    اونوقت از اینکه دولت و مجلس در لایحه وکالت برای اسکودا تره هم خورد نمی کنند گلایه دارند!!

    اتحادیه ی وکلا، یک جمع صنفی است ، درست. ولی وقتی مسئولینش نتوانند به طور مناسب آن را اداره کنند، چون از طرفی با بحث عدالت و سرنوشت مردم سروکار دارد، خب این طبیعیه که مجلس و دولت به خودشون اجازه می دن در سرنوشت و برنامه های این صنف ورود پیدا کنند.

    اگر اسکودا قدرتمند و مقتدر فعالیت می کرد، هیچ کس جرات چپ نگاه کردن به اون رو نداشت ، ولی متاسفانه….

     

  12. مگه ۲۰:۳۰یاباشگاه خبرنگاران جوان بتونه ب گوش مسولیین برسونه .اینجا ک کسی جواب نمیده ….نمیدونم چرا این همه فارغ التحصیل ومسخره گرفتن …..خداحق مونوبگیره هرچه زودتر

    1. احسنت

      آفرین

      به نظرم یک یک داوطلبین باید با باشگاه خبرنگاران جوان تماس بگیرن و موضوع رو بگن، بلکه اینجور بتونن احقاق حق کنند.

      امیدوارم جناب آقای هوشیار ، این کامنت رو بخاطر حمایت از آقای کشاورز حذف نکنند و خدا رو در نظر بگیرند نه رضایت بنده خدا را

  13. واقعا که مسخره است مردم ازاسترس ونگرانی چقدرضدونقیض حرف میزنید جناب آقای کشاورزیکمم به حال ماداوطلب هافکرکنید۱۵بهمن!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا