برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی؛ به‌زودی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک:

تصمیم برای افزایش ۱۰۰۰ دفترخانه اسناد رسمی

پایگاه خبری اختبار- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از انجام مقدمات برای برگزاری مجدد آزمون سردفتری اسناد رسمی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایسنا، احمد تویسرکانی  با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توسعه دفاتر اسناد رسمی بوده است، گفت: طی ۱۰ سال اخیر هیچ آزمونی از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار نشده بود، اما با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و انجام مقدماتی، ان‌شاءالله با برگزاری آزمون قصد داریم حدود ۱۰۰۰ دفترخانه اسناد رسمی را در کشور افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط ثبت‌نام، تاریخ برگزاری آزمون و اطلاعات مربوط به آزمون، متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۸ دیدگاه ها

  1. مهری جان این سهمیه فقط در کانون مرکز اضافه شده
    کانون های شهرستان ها که اضافه نکردن از سهمیه بچه های آزاد برداشته شد.
    اینو چی میگید؟؟؟

  2. متاسفانه اعتمادم به آزمونهایی که زیر نظر قوه قضاییه برگزار میشه به شدت خدشه دار شده ؛ ولی به خاطر فشارهای اجتماعی که روی جوانان بیکار هست و این همه وقت گذاشتن برای رفتن به دانشگاه و مشکلات خاص خودش مجبوریم تن به شرکت کردن توی این آزمونها بدیم که شاید یک بار هم قرعه به نام کسی مثل من افتاد و صدقه سر دیگران بدون هیچی سر کار رفتیم ….
    خدایا صبر عطا کن.

  3. سلام.درجواب شمادوستان عزیز که گیر دادین به سهمیه ایثارگران.این سهمیه جدا ازسهمیه داوطلبان آزاده یعنی این افرادباخودشون رقابت میکنن نه باداوطلبان آزاد.واسه وکالت۱۱۰۰نفرآزادپذیرش کردن ولی ایثارگرا ۳۰۰نفر.به ظرفیت پذیرش شماداوطلبای آزاداضافه کردن ولی ایثارگرا نه.من فرزندایثارگرمو دوساله که ارشدگرفتموبیکارم.چیه هی میگین ایثارگر ایثارگر.

    1. عزیز دل نگران نباش نوبت شما هم میشود ….تازه دو ساله که بیکاری ! خیلی عجله داری ! دیگران موهاشون در جوانی سفید شد پشت این آزمون ها و استرسها ….

  4. اما راستی بین خودمان بمونه خوب سهمیه را بهانه قرار دادیم .خانواده هم می پرسن میگیم این سهمیه ها نبودن قبول می شودیم.اما واقعیتش اینجور نیست درس نخونی قبول نمی شوی.

  5. سایت محترم اختبار تشکر
    سوال اینکه

    ۱- دفترچه های سالهای قبل په دروسی امتحان گرفته میشد؟ این دفترپه ها رو از چجا باید دانولد کنیم؟
    ۳- آیا احتمال تغییر در مواد آزمون سردفتری مثل آزمون قضاوت وجود دارد؟

  6. اینم فرمالیته هست
    مثل مشاوران
    چطور ایشون تادیروز میگفتند “دنشجویان حقوقی به فکر آزمون سردفتری نباشند به اندازه کافی دفترخانه وداریم
    یهو چی شد؟؟؟؟؟
    مشکوکه

    1. این جمله‌ای که البته می‌فرمایین از مصاحبه سال ۹۲ یا ۹۳ آقای تویسرکانی بود که بعضی کانال ها به تازگی برای افزایش مخاطب دوباره منتشر می‌کردن بدون اشاره به تاریخ مصاحبه

  7. واقعا برای سایت اخبار متاسفم اجازه نشر نظرات ما رو نمی دهد مگه ما بی سهمیه ها چی می گوییم حرف ما عدالت و شایسته سالاری هست یکی از دلایلی هم که زمان حضرت علی علیه السلام برخی از مردمان با ایشون مخالف بودند این بود که حضرت امیر امتیازات را لغو و همه در برابر حکومت اسلامی برابر بودند ما چون در جامعه اسلامی هستیم این توقع را از قانونگذاران داریم

    1. دوستان من رتبه ۲۲ خراسان هستم،،،،،سوالی داشتم،،،ببینید من علاقم فقط به وکالت هست،،،
      اما به نظرشما اگر واقعا این ازمون برگزار شد شرکت کنم یا نه دنبال علاقم که وکالته اگه برم واقعا خوب خواهد بود یانه؟ درامد وکالت خیلی پایینه!!!!!!!؟ یانه؟؟؟؟

  8. به شما قول خواهم داد
    باز نزدیک نصف ظرفیت به ایثارگران و … اختصاص خواهد یافت ،
    و باز امثال بنده پشت این آزمون خواهیم ماند .
    به امید و آرزوی برابری

    1. با سلام امکانش هست، دیگه برای هر آزمونی ایثارگران را مقصر قبولی خودتان ندونید، بگذارید چند نکته خدمتتون عرض کنم : اولا امسال همه ایثارگران با تراز بالایی قبول شدن که اگر سهمیه آزاد داشتند حتما قبول بودند، دوما بگیم ۷۰درصد سهمیه خوب ۷۰درصد که کم نیست تا شما جز این درصد مذکور بشین خود ایثارگران هم جمعیت زیادی هستند که در سهمیه خودشون باید تلاش زیادی کنند تا نمره عالی کسب کنند، سوما شما که حقوق می خوانید باید به قوانین مملکت احترام بگذاری اگر هم نقدی هست از طریق قانونی به بانیان قانون گذاری مراجعه فرمائید.

      1. سرکار خانوم برچه مبنایی میفرمایید ایثارگران سهمیه ازاد قبول میشدن؟!!!!تا جایی که بنده دیدم باوجود اینکه بنده رتبم ٩۴٩ بود اما رتبه ۶٠ ایثارگران ترازش از بنده کمتر بود

      2. واقعا این اطلاعات رو از کجا اوردین شاید رتبه های زیر ۵ اگرم سهمیه نداشتن قبول میشدن ولی بقیه نه سهمیه خوب هست ولی در یک رقابت جداگانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا