بررسی دلایل رشد کیفی داوطلبان آزمون وکالت در استان مرکزی(اراک)

بررسی دلایل رشد کیفی داوطلبان آزمون وکالت در استان مرکزی (اراک)

دلایل موفقیت پرافتخارترین موسسه حقوقی استان مرکزی

چتر دانش نمایندگی اراک

موسسه چتر دانش اراک مدت ۵ سال است که در حال ارائه خدمات به داوطلبان حقوقی در حیطه آزمون های وکالت قضاوت و سردفتری است.

از آنجایی که قبولی در وکالت در استان مرکزی به واسطه پذیرش کم کاری دشوار بوده و هست موسسه چتر دانش بر آن شد تا با برگزاری آزمون های آزمایشی کلاس و ارائه منابع معتبر این مشکل را مرتفع کند.چتر دانش استان مرکز ( اراک )امیر مسعود دلاوری رتبه یک آزمون وکالت

حاصل تلاش ما طی سال های اخیر ۱۳ نفر قبولی از ۲۵ نفر در سال ۹۳ و ۱۴ نفر قبولی در سال ۹۴ بود که طی هر دو سال کسب رتبه یک از جمله این افتخارات است.

در فضایی که داوطلبان در تکاپوی پیدا کردن راهی برای موفقیت در آزمون وکالت هستند موسسه چتر دانش اراک توانسته طی سال های اخیر گام های بلندی بردارد تکیه بر جلسات مشاوره منظم و با برنامه به صورت حضوری و بعد از هر آزمون با حضور رتبه های تک رقمی سالهای قبل یکی از دلایل موفقیت داوطلبان چتردانش در اراک است.

از دیگر دلایل موفقیت ما برگزاری آزمون های هدفمند با برنامه ریزی منسجم و یکسان زیر نظر دفتر تهران و به صورت یکپارچه در کل کشور با بالاترین جامعه آماری است.

برگزاری کلاس های درس نکته و تست با حضور اساتید برجسته مرکز از دیگر نقاط تمایز این موسسه با سایرین است.

قراردادهای همکاری همراه با طرح های تخفیفی بیشمار همچون طرح حکمت و فرزانگان و همکاری با دانشجویان دانشگاه پیام نور از دیگر دلایل پر افتخار ترین موسسه حقوقی در استان مرکزی است.

اهدا جوایز ویژه به پذیرفته شدگان هر ساله از دیگر مزیت های حضور در چتردانش می باشد.

چتر دانش در استان مرکزی برای سهولت دسترسی شعباتی در شهرهای ساوه دلیجان و محلات دایر کرده تا دامنه خدماتش به همه استان گسترش یابد.

و در پایان اگر میخواهید در آزمون وکالت ۹۶ موفق باشید چتر دانش اراک را برگزینید شواهد بسیاری هست که این ادعا را ثابت میکند، بر این اساس برای قبولی در کانون وکلای دادگستری مرکزی داوطلبان می بایست خیلی مطالعه کنند تا بتوانند در رقابت با داوطلبان چتر دانش شانسی برای موفقیت داشته باشند.

راه های ارتباط با موسسه چتر دانش اراک:

آدرس: اراک خیابان خرم جنب کلینیک ایرانمهر ساختمان چتر دانش

تلفن: ۳۲۲۱۷۸۱۲

برای عضویت در کانال تلگرام موسسه چتردانش – اراک اینجا کلیک کنید
 

چتر دانش استان مرکز ( اراک ) آزمون وکالت

چتر دانش استان مرکز ( اراک ) آزمون وکالت

چتر دانش استان مرکز ( اراک ) آزمون وکالت

چتر دانش استان مرکز ( اراک ) آزمون وکالت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. بنام خداوندجان وخرد–باابلاغ سلام وخداقوت خدمت استادمعززتیموری…..استادعزیزامشب قصد دارم مطالبی چندجهت آگاهی شخصی درخصوص موسسات حقوقی ازحضرت عالی جویا شوم…لازم به ذکراست حقیرقصدتخریب هرگرنخواهم داشت ولیکن مخالف ومنتقداین موسسات مالی علمی تجاری هستم وبارعلمی راضعیف مشاهده میکنم ودرخصوص تست زنی وتاکتیک های تستی میدانم متخصص هستند.حال چه بسا موفقیت چشم گیری راکسب کننداماازباب تفسیروتحلیل قوانین موضوعه یامتون فقهی ویامستدل ومستندپاسخ حقوقی وقانونی دادن اصولا ضعیف عمل میکنندآیاحضرت عالی دراینخصئص اندیشه وتفکری مدنظرتان هست یاخیر؟چرا؟مطالب بعدی متعاقبا به سمع حضورتان اعلام میگردد…باتقدیم احترام وسپاس——دوستدارحسین فاطمه سیدکاظم دانش

    1. سلام به جناب آقای سید کاظم دانش عزیز
      متشکرم از بذل توجه و دقتتون
      موضوع مطرح شده توسط جنابعالی اگر از باب تفسیر تک به تک مواد و موضاعات است باید عرض کنم قطعا برای درک بهتر مطالب و پاسخگویی به تست های مطروحه بی شک لازم و ضروری است اما ما در سیاست کلی مجموعه خود پایه و اساس کار را بر کسب نتیجه گذاشته ایم و این مهم که در آینده این دوستان وابستگی به این امر دارند یا خیر را به بعد از قبولی ایشان و تلاش خودشان میگذاریم در آزمون مهم و سختی همچون آزمون وکالت قطعا نتیجه خیلی خیلی مهم است و ما به دنبال این نتیجه هستیم اما خدمت شما عرض کنم پیگیری و پشتیبانی داوطلب بصورت روزانه جهت انجام به موقع برنامه اراِیه شده از وظایف ماست که سعی میکنیم توسط مشاورانمان هر روز پیگیری نماییم
      با تشکر فرهاد تیموری مدیر موسسه چتر دانش اراک

  2. باسلام و عرض ادب فراوان

    بی سوادی تنها ناتوانائی در خواندن و نوشتن نیست و مفهومی فراتر دارد

    انتقاد پذیری چیز خوبیه که متاسفانه برخی انسان ها اصلا معنای آن را درک نمیکنند جالب اینکه اگر آن انسان به ادعای خودش وکیل هم باشد .

    نهایت عرض بنده کاش مردم کشور عزیزم به دنبال آگاهی و فهم بیشتر باشند و فکر نکنند که توانائی ایشان در خواندن و نوشتن به منزله داشتن سواد است البته همه مردم اینطور فکر نمیکنند و تعدادی انگشت شماراینچنین می اندیشند.

    پس بهتراست انتقادپذیر باشیم و با شجاعت بگوئیم بله اشتباه کردم و به دنبال مطالعه بیشتر باشیم تا اینکه باسواد بشویم.

    باتشکر از مدیر انتقاد پذیر این سایت و زحمات این سایت 

  3. باسلام وعرض ادب 

    تاثیر موسسات کمتراز ۵درصد هست و همه چیز برمیگردد به غیرت و همت خود شخص شرکت کننده در آزمون وکالت 

     

    1. با سلام

      دوست عزیز ۱۴ نفر قبولی از ۲۵ نفر سال قبل توسط داوطلبان موسسه چتردانش اراک نشان می دهد که بیش از ۵۰ درصد در قبولیها سهم داشته ایم

      با تشکر فرهاد تیموری مدیر موسسه چتر دانش اراک

      chatrearak96@

    2. با سلام

      دقیقا همینطوره،اصلا موسسات نمیتونند تاثیری داشته باشند،بلکه این ارداه اشخاص هست که آنها را به این مرحله میرساند،اگر معتقد هستند که موسسات تاثیر بسزایی دارند،چرا تمام افراد شرکت کننده از موسسات قبول نمیشوند،بلکه گروهی خود خوان هم قبول میشوند.

       

  4. سلام سر کار خانم خادمی 

    متشکرم از نظرتون ولی آزمون همچون تابلوی راهنمایی رانندگی نقاط ضعف و قوت شما نشان می دهد داوطلبان زیادی بودند که فقط تست و قانون خواندند اما روز آزمون متوجه شدند که چه ضعفهایی داشتند ولی دیر شده در آزمونهای آزمایشی شما این نقاط ضعف را زودتر کشف میکنید به امید موفقیت شما و همه داوطلبان کوشا. تیموری مدیر موسسه چتردانش اراک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا