ایجاد امکان ثبت نام مجدد در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد :

ایجاد امکان ثبت نام مجدد در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵

داوطلبان می توانند در روزهای سوم تا پنجم اسفند ۱۳۹۴ در آزمون ثبت نام کنند

پایگاه خبری اختبار – مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه ۹۴ خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اختصاص مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون مذکور گفت: به منظور مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ارشد سال ۹۵ ثبت‌نام نکرده‌اند، امکان ثبت‌نام در روزهای سوم، چهارم و پنجم اسفندماه مجددا فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره مربوط در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد : ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ در روز دوشنبه ۱۶ آذرماه ۹۴ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه ۹۴ پایان پذیرفت.

وی در پایان در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان گفت : براساس شرایط و ضوابط اعلام شده، تعداد ۷۰۰ هزار و ۶۶ داوطلب برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نموده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشین

    تو دفترچه ارشد نوشته منبع ازمون درس ایین دادرسی کیفری قانون سابق نه قاتون جدید ؟اما میگن اصلاح شده!اما هیچ منبعی پیدا نکردم که این مطلب رو تایید کنه میشه لطف کنین یه منبع معتبر جهت تایید این مطلب معرفی کنیین ممنون میشم

    1. سلام

      سازمان سنجش در اصلاحیه ای این موضوع را اعلام کرد، در سایت اختبار اطلاعیه سازمان سنجش منعکس شده است با جستجو می توانید پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا