انتشار کارنامه و اعلام روش اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۰ (کانون کارشناسان)

پایگاه خبری اختبار- نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی دادگستری (مربوط به شورای عالی کارشناسان) امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت شده بود منتشر شد.

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۰

این آزمون در ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شده بود و قبول‌شدگان این مرحله، برای شرکت در مرحله مصاحبه شفاهی و سایر مراحل، دعوت خواهند شد. پذیرفته شدگان لازم است برای طی سایر مراحل، به اطلاعیه ای که امروز در سایت شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org قرار می گیرد، مراجعه کنند.

نحوه اعتراض به آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

متقاضیانی که در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری ۱۴۰۰ پذیرفته نشده اند و به هر نحو سوال یا اعتراض به نتیجه آزمون دارند، از تاریخ اعلام نتایج آزمون، به مدت ۱۴ روز مهلت دارند تا موضوع را ازطریق درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org قسمت آزمون ارسال کنند.

ورود به سامانه ثبت اعتراض آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

به سوالاتی که ازطریق دیگر و یا در خارج از بازه زمانی تعیین شده (حداکثر ۱۴روز بعد از اعلام نتایج آزمون) ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمناً متقاضیان برای هرگونه سوال یا اعتراض به هیچ وجه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور و شورای عالی یا کانون کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه نفرمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام حد اقل جواب اعتراضی که زدیم رو میدادید ببینیم نظرتون چیه اصلا اعتراضات رو بررسی کردید یا نه !! من آزمون کارشناس رسمی داد گستری رشته برق و تاسیسات کارخانجات شدم ۴۹/۳۳ بی انصافیه ۶۷ صدم چیزی نیست خداییش نمره مارو هم بدید به حد نصاب قبولی برسیم انصافا حیفه من تجربه های خوبی تو چندین صنایع داشتم این انصاف نیست برا ۶۷ صدم قبول نشم !!!!

  2. خدا وکیلی خودتونو مسخره کردین با این تصحیح امتحانات..اگه میخاین یکی،دیگرو جایگزین کنید نیازی نیست که درصدارو خراب کنید..اون از مرکز،وکلا اینم از این امتحان..بقران من مرکز اساسی رو ۱۰۰زدم اومدم تا زدین ۳۳/۳۳
    واینجا هم مدنی رو بالا زدم واگه مدنی من حداقل ۱۰بود قبول میشدم شما زدین۳/۳۳ –
    این اینا چرا اینجورین
    از خدا وپیغمبر نمیترسین نامردا..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا