انتشار پاسخنامۀ آزمون وکالت ۹۵ ظرف دو روز آینده

بهمن کشاورز خبر داد:

پاسخنامه آزمون وکالت ۹۵ ظرف دو روز آینده منتشر خواهد شد

«امیدواریم نتایج را در حدود ۵ دی بتوانیم اعلام کنیم»

پایگاه خبری اختبار- رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با اعلام اینکه ظرف یکی دو روز آینده پاسخنامه آزمون وکالت ۹۵ اعلام خواهد شد، گفت: سعی بر این است که نتایج آزمون در ۵ دی ماه منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایلنا، بهمن کشاورز در مورد اعتراضات برخی داوطلبان آزمون وکالت سال ۹۵ مبنی بر اینکه تاکنون کلید پاسخ سؤال‌هااعلام نشده است، گفت: به طور معمول کلید پاسخ‌های آزمون چند روز پیش از اعلام نتیجه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. بنابراین با توجه به اینکه امیدواریم (توجه شود که ممکن است اندک تفاوتی در تاریخ اعلام نتایج ایجاد شود) نتایج را در حدود ۵ دی بتوانیم اعلام کنیم، کلید سؤال‌ها ظرف یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد. 

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در مورد اعتراض داوطلبان به برخی از سؤال‌ها و پاسخ‌های آن گفت: اینجانب در این خصوص اظهار نظر قطعی نمی‌توانم انجام دهم چرا که در هیچ یک از رشته‌های مورد آزمون متخصص نیستم. اما این را می‌توانم بگویم که سؤال‌های هر رشته به وسیله تیمی از ماهر‌ترین و دانشمند‌ترین اساتید رشته مربوط که در عین حال در طرح سؤال‌های تستی نیز تخصص دارند، طرح شده است. 

وی ادامه داد: احتمال وجود اشکال در ماهیت سؤال‌ها وجود ندارد و در هر حال مانند گذشته اگر سؤال و اشکالی وجود داشته باشد حتما به نحوی برطرف خواهد شد که حقی از کسی ضایع نشود. 

کشاورز در مورد روش اعتراض داوطلبان به سؤال‌ها و اشکال‌ها اظهار کرد: کسانی که پس از انتشار کلید، به سؤال اعتراضی را وارد می‌دانند باید مطلب خود را به صورت مستقل  و  به طور کتبی از طریق فکس اسکودا به شماره ۸۸۷۰۲۲۸۹ برای اتحادیه بفرستند تا در اسرع وقت با تیم‌های طراحان مطرح و موضوع روشن شود. داوطلبان حتما شماره تلفن خود را در نامه درج کنند تا نتیجه بررسی‌ها به آنان اعلام شود. 

او افزود: کسانی که پس از اعلام نتیجه اعتراض و اشکالی در مورد پاسخ نامه خود دارند باید مطلب را به طور کتبی به کانون متبوع‌شان (کانونی که برای آن امتحان داده‌اند) بفرستند تا از طریق کانون به اسکودا و از طریق اسکودا به سازمان سنجش اعلام شود. در این گونه موارد پاسخ نامه معترضان مجدد بررسی خواهد شد. 

رییس اسکودا یادآور شد: به داوطلبان توصیه می‌کنم از وجود نمره منفی برای سؤال‌هایی که اشتباه پاسخ داده باشند، تعجب کنند زیرا تا آنجا که بنده به یاد دارم معمولا امکان اشتباه در تصحیح پاسخ نامه منتفی است. 

کشاورز در مورد اعتراض داوطلبان به روش برگزاری آزمون تستی برای سنجش اطلاعات و توانایی شرکت کنندگان گفت: سیاست گذاری کلان در خصوص مسایل عمده و کلی کانون‌ها با هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) است و آنچه اینجانب عرض می‌کنم نظری کاملا شخصی است و آن اینکه وقتی ما با ۷۰ هزار داوطلب مواجه هستیم، هیچ روشی جز روش تستی پاسخگوی چنین جمعیتی نیست و به منظور رعایت تساوی و عدالت میان داوطلبان ناچار باید از روش تستی استفاده کرد. 

او خاطرنشان کرد: اگر هیات عمومی پیش گفته تصمیم دیگری بگیرد بنده یا هرکس که تصدی اسکودا را داشته باشد، آنرا اجرا خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۰۲ دیدگاه ها

  1. سلام الله علیکم-مخاطب حقوقدان جناب امین  محمدی مهرخواهشمندم نطرتان را در خصوص سوال ۱۰۰تن برنج درانبار تاجر واضح وروشن منعکس کنید در صورت منطقی بودن پاسخ پذیرفته خواهدشد…پاسخ فعلی حضرت عالی شکننده میباشد…..وسلام-سیددانش

    1. باسلام و عرض ادب

      بنده قبلا هم توضیحات کاملی را در این خصوص مطرح کرده ام که کاملا منطبق با پاسخ اسکودا بوده است . 

      در ابهاماتی که یکی از دوستان مطرح فرمودند و چند گزینه در ذهنشان بود از جمله "بطلان ببع"و"خیار عیب"و "الزام به تسلیم مبیع مطالبق نمونه"و"خیار تخلف وصف"وپذیرش مبیع و مطالبه خسارت ناشی از عدم تطبیق مبیع با نمونه"و…

      بنده عرض کردم پاسخ قطعی میشود فقط اعمال حق فسخ و با استدلال تمامی گزینه های دیگر از جمله بطلان و خیار عیب و ارش و الزام و جبران خسارات را رد نمودم 

      و فکر نمیکنم استدلالات بنده شکننده باشد 

      اگر مبیع از روی نمونه انجام نشده بود و بحث انبار معین هم مطرح نشده بود و مبیع به نحو کلی فی الذمه واقع شده بود در این صورت اگر مبیع مطابق آنچه که بیان شده نبود بحث الزام مطرح میشد و اگر الزام کارساز نمی بود در اینجا باز خریدار به حق فسخ میرسید نه چیز دیگری.

      1. با سلام

        هرچند تفسیر تحت الفظی ماده صرفا حق فسخ رو درست میدونه ولی با توجه به قواعد عمومی قراردها و سعی در عدم انحلال عقود و همچنین تفسیر ماده ۳۵۴ از وااژه تمام مبیع این گزینه درست نمی باشد چرا که واژه تمام مبیع مطابق نمونه تسلیم شود یعنی انکه تمامی راهها برای انکه کل مبیع مطابق نمونه تسلیم شود به کار گرفته شود و در صورتی که موفقیت حاصل نگردید انوقت حق فسخ به علت خیار تعذر تسلیم به وجود می اید…..

    2. سلام خدمت تمامی دوستان ،ببخشیداگه مطرح میکنم‌ولی باورکنیدخیلی استرس دارم من باتوجه ب کلیددرصدکلم شده ۶۰احتمال قبولیم درمرکزهست،اگه راهنمایی کنیدممنون میشم ،آقای دانش شماهم میشه نظربدین

    3. سلام خدمت تمامی دوستان ،ببخشیداگه مطرح میکنم‌ولی باورکنیدخیلی استرس دارم من باتوجه ب کلیددرصدکلم شده ۶۰احتمال قبولیم درمرکزهست،اگه راهنمایی کنیدممنون میشم ،آقای دانش شماهم میشه نظربدین

  2. باعرض سلام وادب خدمت خانم زنده دل و آقای عزیزی که با نام "عریضه نویسم"مطلبی را قرار داده بودند

    لازم دانستم یک اقرار و یک عذرخواهی را در اینجا نسبت به این ۲عزیز مطرح کنم .

    اول خانم زنده دل که به واقع انتقادشون نسبت به بنده در خصوص تند بودن لحن و گفتار بنده نسبت به دوست عزیزم با نام کاربری "یک عریضه نویسم "وارد بوده و از ایشان بابت تذکری که با لحن مثبت و به آرامی به بنده دادند تشکر میکنم و بابت متنی که بابت سانسور یا حذف پیام بنده توسط سایت نوشتم عذرخواهی میکنم.

    دوم خطاب به دوست عزیزم با نام "عریضه نویسم"که بنده متن تندی را نسبت به ایشان نوشتم از ایشان هم عذر خواهی میکنم و آرزوی قبولی در آزمون وکالت ۹۵ را برای ایشان از خداوند بزرگ خواستارم و همین که ایشان با این شغل تا اکنون راضی بوده اند و امرار معاش نموده اند و با این شغل تا زمان قبولی وکالت خوشحال هستند بسیار شایسته بوده لذا بنده نسبت به آن متن از این دوست عزیزم عذر خواهی میکنم وامیدوارم موفق و پیروز باشند.

  3. درمورد مهد کودک  استدلال بدون نقصی رو ارایه داداه بودن  دوستان   خیلی ممنون ومتشکرم   چون گزینه مهد رو من انتخاب کردم    این استدلال محکمی است واسه اعتراض برای فردا      دستت طلا دوست عزیز

  4. سلام دوستان  درمورد سوال مدنی  که مربوط به برنج هندی است و موسسات میگن فقط حق فسخ      من خودم اعتقادم الزام است   چنانچه  دوستی در این سایت موافق منه   خواهشا  یه استدلال کامل بفرسته  خودم  هنگ کردم از استرس    ممنون میشم     و درمورد سوالی که گفته  اگه وکیل در مسافرت باشه باید به اطلاع ایشون برسه   من خودم گزینه واصل رو انتخاب کردم  چناچه کسی استدلال قوی داره بفرسته  تا ضمیمه استدلال خودم کنم   ممنون میشم 

    1. با توجه به این که از تاجر خریداری کرده و برنج های هندی بازار هم تحت عنوان بسته بندی های تجاری عرضه می شوند ( مثلا برنج باسماتی یا برنج دانه بلند محسن که همگی کالای مثلی هستند و اصولا فرقی با هم ندارند یعنی چه شما برنج باسماتی تحت عنوان تجاری محسن را از یک فروشگاه در مشهد بخری و چه از یک فروشگاه از شیراز کیفیت هیچ فرقی نمی کند) الزام به تسلیم مطابق نمونه نیز نا صحیح به نظر نمی رسد. مگر این که از آن نوع برنج هندی دیگر در بازار نباشد.

  5. روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور:

     بدین وسیله باطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت مورخ ۱۳۹۵/۹/۵ می رساند، دفترچه آزمون به همراه کلید سوالات مربوطه به منظور دستیابی، مشاهده و مراجعه داوطلبان ذینفع در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۵ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان در صورت هرگونه سوال، می توانند موارد سوال خود را حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به طور مکتوب تهیه و برای اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران به آدرس: تهران – میدان آرژانتین- خیابان احمد قصیر (بخارست)- خیابان هفدهم پلاک ۲۰  و یا نمابر ۸۸۷۰۲۲۸۹-۰۲۱۱ ارسال نمایند. بدیهی است مواردی که بعد از تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۶ واصل گردد، قابل بررسی نخواهد بود.

  6. سلام.چند تا از دوستان در تکست های پایین اعلام نمودند .که جواب سوال۲۰ مهدکودک میشود.دیشب هم من مطلبی در این مورد نوشتم و گفتم که یکی از اساتید به نام مدنی نظری مطرح کردند.

    و اما چرا جواب سوال ۲۰ مهد میشود

    ۱_نگهداری به معنای حفاظت و مراقبت از جلوگیری از رفتارهای خسارت بار کودک نیز میشود۲_در ماده ۷ مسولیت مدنی از واژه کس استفاده شده که شامل مهد نمیشود۳_قرارداد نگهداری تعهد را به تعهد به نتیجه تبدیل کرده.کما اینکه حتی اگر قراردادی هم نبود تعهد به نتیجه بود۴_زمانی که تعهد به نتیجه باشد طرف صرفا با اثبات قوه قاهره از مسولیت مبری است که در فرض سوال در تایم اداری این خسارت به وقوع پیوسته یعنی قوه قهریه نبوده۵_ ماده ۷ قانون مسولیت مدنی شیوه جبران خسارت را پیش بینی کرده نه در صورت تقصیر را .۶_این ماده از قانون کشور المان گرفته شده و وزیر دادگستری وقت ان زمان نیز در این مورد در صحن مجلس توضیح داده اند که اشتباه ترجمه در این ماده به وجود امده.دوستان میتوانند به پیشینه این ماده رجوع کنند۷_ اگر بنا را بر این بگذاریم که ماده ۷ تقصیر را شرط دانسته ماده ۱۲ ان بی معنی میشود چرا که در ماده ۱۲ کارفرما را مسول جبران خسارت میداند.که اگر بنا بر این باشد که در ماده۱۲ کارفرما مسول باشد انهم در مقابل کارگری که عاقل و بالغ و رشید است.چگونه انتظار میرود که صغیر مسول باشد.و همنطور که میدانید تا سن ۴ سالگی بچه ها به مهد سپرده میشوند و بعد از ان پبش دبستانی۸_ماده ۱۲۱۶ مدنی قابل جمع با ماده ۷ است.این ماده ۱۲۱۶ در مقام بیان مسولیت صغیر است به این صورت که زیان دیده میتواند از دو ضمانت اجرا استفاده کند که یکی سرپرست( که شامل پدر ،مادر،جد پدری،وصی) میشود و دیگری خود صغیر۹_حاشیه ۴ این ماده به نقل از نظم کنونی دکتر کاتوزیان خوانده شود .که خلاصه این است که سرپرست صغیر غیر ممیز و مجنون بعد از جبران حق رجوع به صغیر غیر ممیز و مجنون را ندارند در نتیجه این ماده نیز یک شیوه جبران را پیش بینی کرده۱۰_در سوال امده است به دیگری خسارت وارد میکند.دیگری کیست! خود مسولین مهد یا یکی دیگر از کودکان.از گزینه استفاده شود ….دیگری کودک دیگری است که در همان محیط مهد است که در این صورت او هم یقینا با قرارداد وارد مهد شده .یعنی مهد در برابر والدین ان کودک نیز که در مهد است تعهد به مراقبت و نکهداری از وسایل او را دارند.در نتیجه قرارداد فی مابین والدین خسارت زننده، و کودک خسارت دیده نیز قابل استناد است۱۱_برخی از دوستان بر این عقیده هستند که بنا بر اصل نسبی بوذن قراردادها این قرارداد فقط فی مابین پدر و مادر طفل و مهد قابل استناد است.در سوال نگفته که زیان دیده حق رجوع به چه کسی را دارد.۱۲_حتی اگر در سوال به این امر اشاره میشد .چون ماده۷نحوه جبران خسارت را بیان کرده نه در صورت تقصیر را بنا به مراتب بالا زیان دیده تنها حق رجوع به مهد را دارند .چون پدر و مادر او در ان زمان حضور نداشتند و به اعتماد مهد او را رها کرده بودند و…….

    این استدلات در صورتی که جواب سوال به غیر از مهد بود تقدیم به دوستان جهت اعتراض.که البته بعید میدانم طراحان محترم گزینه طفل را به عنوان پاسخ صحیح انتخاب کنند..چون با واقعیت جامعه و بیمه ای که مهد کودکها برای این قبیل خسارات با شرکتهای بیمه میبندند در تضاد است.و حقوق دارد به سمت حمایت از اطفال پیش میرود.کما اینکه در قانون محازات شاهد همچین امری هستیم.و این سوال طبق موازین کلی به نظر باید گزینه مهد صحیح اعلام شود

    سپاس

    1. دوست عزیز سوال ۲۰ مدنی بارها و بارها سوال وکالت قضاوت و ارشد بوده.برای نمونه سوالات مدنی سال ۹۱ را مشاهده کنید.

  7. دوستان دیکه تماس نگیرین.

    سازمان سنجش اطلاعیه زده که فردا کلید اعلام میشه..جواب کی بیاد خدا داند!!

    فقط دوستان گرامی هرکی درصداشو گرفت نیاد اینجا بگه بعد بپرسه ایا قبول میشم یا نه؟ باورکنین روحیه بقیه خراب میشه

    با تشکر

  8. سایت سنجش خبر گذاشته که ۵ دی اعلام می شه و تا ۲۴ ساعت می توان سوالات خود را کتبا به اسکودا اعلام کرد. حواستون باشه که اگر اعتراض دارید تا ۶ دی وقت دارید.

  9. جالب شد بعد از یک ماه با کلی فشار و پیگیری مثل اینکه میخوان کلید رو منتشر کنند و ما فقط ۲۴ ساعت فرصت اعتراض داریم واقعاعادلانست 

    فقط  دوستان خواهشا به راه های ارتباطی دقت کنین فکس و نامه کتی فقط برای ۲۴ ساعت خوبه نگفتن تلگراف بزنین.

     

  10. خانم زنده دل عزیز میدونم سرتون شلوغه و ما هم پرتوقع ولی اگه ممکنه زودتر اون پیام من رو تو سایت قرار بدید بچه ببینن ببخشید تورو خدا این ازمون وکالت هم تموم شه بلکه از زحمت های ما به شما کم شه خدا اجرتون بده….

    1. سلام.طرح نوین مصاحبه خبرنگار ایلنا با اقای کشاورز را انتشار دادند.کلید فردا اعلام خواهد شد

  11. سلام.دوست عزیز اقای امین محمدی زاده.اگر خیار عیب هم نباشد.

    خیار موجود تخلف از وصف است.این خیار نیز دو حق به طرف میدهد ۱_ فسخ عقد۲_قبول 

    منظور از قبول هم قبول کل مبیع به همان نحو است.یعنی خریدار نمیتواند از ثمن کسر کند .زیرا ثمن در مقابل وصف قرار نگرفته.

    اماااااا

    طبق ماده ۲۲۱قانون مدنی اگر کسی تعهد ……..این ماده مسولیت قراردادی شخص را میرساند.

    خوب حال درگزینه نوشته .حق دارد با قبول برنجهای موجود در انبار(یعنی کل برنجها را به همان نحو قبول کند که خیار تخلف از وصف نیز این حق را به طرف میدهد)….خسارت ناشی از عدم مطابقت کالا را مطالبه کند(یعنی طبق ماده۲۲۱از با عهد شکنی رجوع کند نه اینکه از ثمن کسر گزارد)

    اگر بخواهیم بگوییم جواب صحیح میشود فقط فسخ یعنی اختیار دومی که خیار تخلف از وصف به مشتری میدهد را نادیده گرفته ایم.

    و مهمتر اینکه کل مسولیت قراردادی و خسارت حاصله از عهد شکنی بی معنی میشود.

    توجه به یک نکته ظریف و نهفته لازم است.

    ارش با خسارت ناشی از عدم مطابقت کالا فرق دارد

    خسارت ناشی از عدم مطابقت کالا هم با کسر از ثمن فرق دارد

    بیع تجاری داخلی هم .بیعی است که میان تجار انجام میشود.

    مگر نه در حقوق تجارت گفته شده کلیه معاملات بین تجار.شایع ترین معاملات بین تحار بیع است.این بیع در مقابل بیع تجاری بین المللی قرار دارد و هم مقابل بیع عادی که بین مردم عادی منعقد میشود مثل خرید یک باب اپارتمان

    در بیع تجاری چه داخلی و چه خارجی.

    به خاطر اینکه معاملات در حد گسترده میباشد .بیشتر سعی در نگاه داشتن عقد است .تا سریع حق فسخ.

    مقالات و کتابهای بسیاری هم در این مورد نوشته شده.

    مثلا کتاب دکتر نجاد الماسی و سایر مقالات در سایت ایران داک….حق گستر وغیره

    در پایان از شما انتظار دارم حتی اگر جواب سوال با استدلال من فرق داشت.( که به احتمال قوی گزینه فقط فسخ را انتخاب میکنند چون امتحان وکالت را در حد لیسانس برگزار میکنند) اندکی مطالعه در این مورد انجام دهید و کمی تحقیق .ان زمان متوجه کل توجیهات من خواهید شد

    با سپاس از شما

    1. با سلام .

      دوست عزیزم برادر عزیزم عالیجناب 

      وقتی که بنده عرض میکنم فقط حق فسخ دارد اولا منظور از فسخ خیارتخلف از وصف میباشد 

      ثانیا عزیز دلم این که بنده عرض میکنم فقط حق فسخ دارد آیا به منزله این است که خریدار الزام به فسخ است؟خوب واضح است خیر خریدار مخیر است فسخ کند یا نکند چون خاصیت حق این است و اینکه میگوئیم میتواند فسخ هم نکند یعنی همان قبولی که شما فرمودید لذا نیازی به گفتن قبول نیست چرا که شما باید بدانید تعریف حق چیست و چه خاصیتی دارد و شما امری بدیهی را مطرح کرده اید که نیازی به بیانش نیست چرا که وقتی بنده میگویم که خریدار فقط حق فسخ دارد اولا مشخص است فسخ به جهت کدام خیار و ثانیا واضح و بدیهی است که حق دارد نه الزام و اجبار یعنی میتواند فسخ هم نکند و به قول شما قبول کند.

      در ضمن اصلا عزیزم چه کسی به شما گفته این معامله تجاری است؟در ضمن اصلا تجاری خوب چه فرقی در ابهام مطرح شده از طرف شما وجود داشت و چه فرقی دارد در اصل موضوع که اصلا معامله تجاری باشد یا غیر تجاری؟

      من ادعای سواد نداشته و ندارم اما از شما خواهش میکنم مطلب بنده و خودتان را نشان یکی از اساتید باسواد حقوق مدنی خودتان دهید تا مشخص شود که آنکه نیاز به مطالعه و تحقیق دارد خود شما هستید

      و در آخر واقعا مطلبی که الان در پاسخ به متن بنده قرار داده اید عذر بدتر از گناهه و اصلا حرف شما هیچ پایه علمی حتی به قول خودتان در حد لیسانس را دارا نیست فقط از چند نفر متخصص که خوتان آنها را قبول دارید استدلالات بنده و نظر خودتون را نشان دهید.

      موفق باشی دوست وبرادر عزیزم

    2. در ضمن آقای نجاد علی الماسی چه ربطی به حقوق مدنی دارند ایسان در زمینه بین الملل خصوصی و تعارض ادله تخصص دارند نمیگویم در زمینه حقوق مدنی بی اطلاع هستند اما شما میتوانستید اشخاص مناسب تری را مثال بزنید 

      همچنین به قول خودتان معامله بین تجار کجای سوال گفته طرفیت تاجر هستند؟

      شما برای یک موضوع ۱۰۰ حرف و ادعا دارید خودتان اندکی فکر کنید و قضاوت با بازدیدکنندگان:خیار عیب،بطلان عقد،خیار تخلف وصف،مسئولیت قراردادی،پذیرش مبیع و….

      موفق باشید دوست عزیزم

  12. هی میام بی خیال این آزمون شم نمیگذارید که منم که حساااااس!! یه بار یه ساعت پیش زنگ زده بودم به خبرنگار مربوطه یه بار دیگم الان زنگ زدم و گفتم چون ممکنه خبرنگارها تو جو آزمون ما نباشن از سوالات ما خبر ندارن از آقای کشاورز واقعا بخوان شفاف سازی کنن چرا بعد یک ماه از یه آزمون نباید کلید منتشر شه بپرسن اگه واقعا این آزمون هم مثل خیلی آزمون های دیگه فرمالیته است تکلیف مارو روشن کنن هی پول کتاب و درس ندیم بریم پی کارمون یا مثلا چرا یه کم رو شرایط آزمون دقت نمی کنن خیلی ها از راه دور میان تو فصل سرد تو راه موندن یا تو سوله های سرد آزمون دادن… خبرنگار هم گفتند من پرسیدم گفتن فردا میاد ولی من باز پافشاری کردم اون بنده خدا هم گفت ما هم یه شرایط و محدودیت هایی داریم تا یه حدی میتونیم به مسایل بپردازیم ولی باز من اصرار کردم و گفتم لااقل همین مصاحبه تون رو نشر بدید گفت شاید نتیجه رو به خودتون گفتم ولی من باز اصرار کردم نشر بدید حالا گفت حالا صبر کن ببینم چی میشه پس دوستان شما هم پیگیر باشید خبرگزاری ببینه اعتراض زیاده اهمیت میده یا علی….

     

                                                                                              خانم یا آقای ناشناس

                                                                                                   ایران

  13. سلام خسته نباشید

    یه دوستی توی این صغحه میگفت تماس گرفته با اسکودا و خانمی بهشون گفته که توی تعدادی از پاسخها اختلاف هست. واقعا این جواب آدم رو به خنده میندازه

    اولا مگه ما تازه آزمون دادم که حالا اساتید و دانشمندای عزیز به چالش افتادن ما سی روز پیش آزمون دادیم

    دوما این بار اول نیست که آزمون وکالت در ایران برگزار میشه که اینطور بی نظمی و بدقولی دیده میشه.

    تا کی قراره تو ایران شاهد این بی برنامگی ها باشیم. روند تصحیح اوراق باید طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده باشه.

    جواب اینهمه جوون با استعداد این حرفها نیست بخدا.

    بله ماهم میدونیم تو پاسخها اختلاف هست اینو نه فقط بعد از پاسخنامه پیشنهادی موسسات بلکه بعد از برگزاری آزمون متوجه شدیم.

    امسال که با احساساتمون با بدقولی های جناب کشاورز و سایر مسایل بازی شد و گذشت.هر سال هم رویه همین بوده.

    بی نظمی تو ایران بیداد میکنه.

    امیدوارم سال دیگه یه فرد دلسوز و درد کشیده فرمون برگزاری این آزمون رو دست بگیره.

    انشالا که تمام کسایی که لایقن توی این آزمون سربلند باشن.

    .

     

    .. 

    1. سلام دوستان     بااین وضعیت باید چکارکنیم راهکار بدید   خانم یا اقای ناشناس که قبلا پیگیر بودید کجاهستین شماکه سری قبل برای ارتباط با  خبرگزاری ایلنا تلاش کردید بیزحمت سری به خانم چابک تناس بگیر وبگو که قول اقای کشاورز درست از اب درنیامد  

      1. آقای محمد زنگ زدم و توضیحاتش رو تو یه پیام قرار دادم اختبار که قرار داد می خونید بی زحمت همه زنگ بزنید و به امید همدیگه نباشیم….

  14. دوستان من به ایلنا و شخص خبرنگار مربوطه زنگ زدم و گفتم شما هم بگویید و بخواهید خواسنار شفاف سازی راجع به آزمون و کلید و شرایط و مسایل دیگر آزمون باشند ….( اگه دوست داشتید برای دل من حوزه رو هم بگید آخه من تمام مشکلات شمارو گفتم بااینکه دیگه کار از کار گذشته ولی لااقل از این به بعد حوزه های کمی فقط کمی گرم تهیه کنند!!!!!)

     

                                                                    خانم یا اقای ناشناس

                                                                        ایران

      1. ممنون دوست عزیز ضمنا با اینکه خانم ناشناس بهتر از آقای ناشناسه ولی همچنان میگم ناشناس ها ممکنه خانم باشن ممکنه آقا ولی حتما انسانن و از ایران….

  15. سلام بچه ها منم زنگ زدم اسکودا گفتن فردا میاد کلید سوالات و نتایج هم یکی دو هفته دیگه میاد

    1. اقای کشاورز امروز دوباره با خبرگزاری ایلینا مصاحبه داشتن گفتن فردا کلید میاد این وسط یه چیزی  خیلی جالبه من فرق نتیجه وکالت رو  که میگفت ۵دی باکلیدی که داره ۵دی میاد رو نمیدونم  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      اقای کشاورز میشه توضیح بدی که ۵دی چی قراره بیاد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      زلزله میاد یا پس لرزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ واقعا توشوک عجیبی هستم

    2. منم همین الان زنگ زدم  سازمان سنجش   اقای گوشیو برداشت قول داد که تا اخر وقت امروز میزنند ان شائالله   شما هم بزنگید تحت فشارن دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا