انتشار مجدد کارنامه آزمون قضاوت کارکنان قوه قضاییه ۹۹ و اصلاح تراز‌های اعلامی

پذیرفته‌شدگان تا ۲۵ اسفند برای ثبت حکم کارگزینی خود فرصت دارند

پایگاه خبری اختبار- نتایج آزمون قضاوت کارکنان قوه قضاییه و کارکنان شوراهای حل اختلاف سال ۱۳۹۹ که اندکی پس از انتشار اولیه از سایت منابع انسانی قوه قضاییه حذف شده بود،‌ با اصلاح تراز کارنامه‌ها مجدداً منتشر شد.

برای ورود به سامانه جذب داوطلبان تصدی منصب قضا ویژه کارکنان کادر اداری قوه قضاییه ۱۳۹۹ کلیک کنید

به گزارش اختبار نتایج مرحله اول (تستی) آزمون قضاوت ویژه کادر اداری قوه قضاییه روز ۴ اسفند در سایت مرکز آموزش قوه قضاییه قرار گرفت. این آزمون روز ۵ دی‌ماه برگزار شده بود. با اینحال روز ۵ اسفند این سامانه از دسترس خارج شده و داوطلبان با پیغام «داوطلب گرامی اکنون امکان مشاهده نتایج وجود ندارد» روبرو می‌شوند. نهایتاً شب گذشته کارنامه‌های داوطلبان با تغییراتی در نمره تراز آنها مجدد در سامانه بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید

شیوه عجیب اعلام نتایج آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه

با توجه به تغییر تراز کارنامه‌ها، بعضی داوطلبان که ابتدا نتیجه آنها به‌عنوان «دعوت به مصاحبه» اعلام شده بود، مردود اعلام شدند و برخی از مردودشدگان به مصاحبه دعوت شدند.

در اطلاعیه‌ای که در همین رابطه از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه منتشر شده چنین آمده است:

به اطلاع شرکت کنندگان محترم آزمون جذب اداری به قضایی می رساند:

با توجه به مشکل پیش آمده در سیستم تعیین تراز کارنامه داوطلبین ضمن پوزش اعلام می گردد تراز تعیین شده در کارنامه قبلی کن لم یکن تلقی و کارنامه های جدید دارای اعتبار می باشد.

قابل ذکر اینکه نمرات دروس در کارنامه تغییری نکرده و فقط تراز کارنامه اصلاح شده است.

داوطلبین دعوت شده به مصاحبه علمی – روانشناسی، حکم کارگزینی مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ خود را حداکثر تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ در سامانه http://jazb11.qazahrm.ir ثبت نمایید.

همکاران شوراهای حل اختلاف می توانند از امور اداری مرکز شوراهای حل اختلاف گواهی محل خدمت و سابقه خدمت سنوات را اخذ نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام از سایت خوب اختبار از شما مدیر سایت تقاضا دارم بفرمایید تاریخ ازمون قضاوت ۱۴۰۰ در پاییز برگزار می شود یا تابستان؟؟لطفا پاسخ بدین در این خصوص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا