انتشار تصویر نامه ای مبنی بر لغو برگزاری آزمون وکالت ۹۹

تصویر نامه ای مبنی بر اعلام لغو آزمون وکالت 99 در فضای مجازی منتشر شده است

پایگاه خبری اختبار- از بعد از ظهر امروز (پنج شنبه)، تصویر نامه ای که ظاهرا در پاسخ به استعلام رییس سازمان سنجش از سوی معاون وزیر بهداشت نوشته شده است، در فضای مجازی منتشر شده است.

هنوز هیچ مرجع رسمی اصالت این نامه را تایید نکرده است و پایگاه خبری اختبار نیز مستقلا نمی تواند صحت و اصالت آن را تایید کند.

داوطلبان آزمون وکالت ۹۹ باید توجه داشته باشند که هرگونه تغییر در زمان برگزاری آزمون صرفا باید از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و یا اسکودا اعلام شود.

پایگاه خبری اختبار به محض دستیابی به هر خبر موثق در این زمینه، اطلاع رسانی کافی را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

متنی که در تصویر نامه مذکور دیده می شود به این شرح است:

“بازگشت به نامه شماره ۶۰۷۰۲ تاریخ ۹۹/۰۹/۰۱ در خصوص صدور مجوز … برگزاری آزمون ورودی متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت سال ۹۹ با تعداد ۸۱۵۰۸ داوطلب در روز جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۲۸ به استحضار می رساند. با توجه به رشد فزاینده بیماری نوپدید کووید-۱۹ در کشور و بر اساس مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (به پیوست) مبنی بر اعمال محدودیت ها در اکثر استان های کشور برگزاری هرگونه آزمون در حال حاضر به صورت حضوری منع دارد. شایان ذکر است هرگونه تغییر در روند فوق بستهبه وضعیت شیوع ویروس کرونا بوده و متعاقبا توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام خواهد شد. اعلام کنسلی آزمون مذکور در سایت آن سازمان مورد انتظار شد.”

تصویر نامه ای مبنی بر لغو برگزاری آزمون وکالت 99
تصویر نامه ای مبنی بر لغو برگزاری آزمون وکالت ۹۹
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب
    مسولین محترم لطف کنن با تصمیم گیری بر مبنای شرایط موجود و احتمالات اتی مبنی بر لغو یا برگزاری آزمون نسبت به
    رفع بلاتکلیفی داوطلبان اقدام نموده چرا که بعضی از دوستان متاهل بوده و هزینه خانواده را نیز بر عهده دارند تا از این رهگذر متحمل هزینه بیشتر و مشکلات دیگر در اداره خانواده نشوند با تشکر

  2. حداقل در استدلالم خودخواهی موج نمیزنه فعلا که رئیس اسکودا دکتر جعفر کوشا با استدلال ماهایی موافق تعویق بودیم موافقت کردن پس استدلالمون درست بوده شما به فکر خودت باش که اگر ۱درصد وکیل شدی چجوری با این خودخواهیت میخوای از حق بقیه دفاع کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا