انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ دانشگاه آزاد

علی‌رغم اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی؛

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ دانشگاه آزاد آغاز نشده است

پایگاه خبری اختبار- علی‌رغم اعلام پیشین دانشگاه آزاد مبنی بر آغاز فرایند انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ این دانشگاه از ۲۱ خرداد، هنوز این فرایند آغاز نشده و خبررسانی مجددی نیز در این رابطه به داوطلبان انجام نشده است.

اخبار کارشناسی ارشد را در این صفحه بخوانید

به گزارش پایگاه خبری اختبار، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای در روز ۱۷ خرداد ۹۶، اعلام داشته بود که داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زمانی ۲۱ خرداد تا ۲۵ همین ماه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

این در حالی است که تا امروز، دوشنبه ۲۲ خردادماه، نه فرایند انتخاب رشته برای داوطلبان آغاز شده و نه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۶ دانشگاه آزاد انتشار یافته است.

لازم به ذکر است که انتخاب رشته برای داوطلبان دانشگاه‌های غیر از دانشگاه آزاد از ساعت ۲۰ شب گذشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و تا ۲۵ خردادماه نیز ادامه خواهد داشت، اما انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد به صورت مجزا انجام می‌شود و در صورت پذیرش داوطلب در دانشگاه های دیگر، می تواند به اختیار خود در یکی از دو دانشگاه پذیرفته شده ثبت نام و مشغول تحصیل شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا