انتخابات هیات رییسه اسکودا

انتخابات هیات رییسه اسکودا برگزار شد

دکتر مرتضی شهبازی نیا برای یک دوره دو ساله دیگر به عنوان رییس اسکودا انتخاب شد

پایگاه خبری اختبار- در جریان سی و سومین نشست مجمع عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران که به میزبانی کانون وکلای فارس در شهر شیراز در روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۳۹۸ در حال برگزاری است، انتخابات هیات رییسه این اتحادیه برگزار شد.

برای تصدی ریاست اسکودا دکتر مرتضی شهبازی نیا و دکتر جعفر کوشا نامزد شده بودند که پس از برگزاری انتخابات و در همان مرحله نخست دکتر شهبازی نیا با کسب ۹۵ رای از مجموع ۱۳۴ رای ماخوذه برای یک دوره دو ساله دیگر به عنوان رییس اسکودا انتخاب شد.

انتخاب نواب رییس و بازرسان به دور دوم کشیده شد که نهایتا دکتر علی پزشکی به عنوان نایب رییس اول، ابراهیم کیایی به عنوان نایب رییس دوم اسکودا، امیرحسین سجادیه به عنوان بازرس اصلی و حسین حجتی به عنوان بازرس علی البدل اسکودا انتخاب شدند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. ضمن تبریک به جناب دکتر شهبازی نیا که شخصیت محترمی است و آرزوی توفیق برای ایشان جهت تحقق اهدافی که در مصاحبه کوتاه تصویری منتشره از سوی کانون اصفهان بیان کردند ای کاش آمار آرای ارائه شده به سایرین را نیز منتشر می کردند.
    اسکودا نیاز به یک خانه تکانی هوشمندانه دارد وگرنه کیانش به خطر خواهد افتاد.

  2. اسکودا در قوانین و مقررات مرتبط با وکالت و از جمله لایحه قانونی و قانون کیفیت جایگاهی ندارد و بر پایه اساسنامه مصوب خود کانونها بنا نهاده شده است.

    1. دوست ناشناس اسکودا یک اتحادیه صنفی است متشکل از اعضایی که جایگاه قانونی دارند.گفته شما رسا نیست.آیا غیر قانونی بودن این تشکل را از بیان خود اراده می کنید؟ چنین نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا