امکان ثبت‌نام مجدد و تغییر حوزه آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی

امکان ثبت‌نام مجدد و تغییر حوزه آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی

پایگاه خبری اختبار- دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ثبت‌نام مجدد و تغییر حوزه آزمون برای داوطلبان آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون‌ مهارت‌های زبان عربی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش اختبار، روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام کرد که پیرو هماهنگی‌ به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون‌ مهارت‌های زبان عربی دانشگاه آزاد اسلامی صبح پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش تردد بین استانی هفت حوزه امتحانی شامل ارومیه، گرگان، خرم‌آباد، اردبیل، اراک، قزوین و همدان به حوزه‌های برگزاری این آزمون اضافه شدند.

لذا کلیه داوطلبان این آزمون در صورت تمایل می‌توانند از امروز شنبه ۱۰ خرداد ماه لغایت دوشنبه ۱۲ خرداد ماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام این آزمون به آدرس English.iau.ac.ir/EPT نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام نمایند. آن دسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند نیز می‌توانند از امروز تا دوشنبه مورخ ۱۲ خرداد ماه با مراجعه به سامانه فوق نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام من برای ازمون دی ماه شرکت کردم و میخوام بدونم امکان ویرایش در اطلاعات وارد شده وجود داره یا خیر؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

  2. سلام و خسته نباشید. بنده واسه ازمون ept مرداد ۱۴۰۰ ثبت نام کردم و شهر اصفهان را جهت محل برگذاری انتخاب کردم. ولی متاسفانه باتوجه به یکسری مشکلات در اون تاریخ قادر به رفتن به اصفهان نیستم خواستم بدونم ایا الان امکان داره محل ازمون را تغییر بدم؟ ممنون میشم راهنمای بفرماین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا