امکان بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری اختبار- رئیس دانشگاه پیام نور از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از مهر، محمد رضا زمانی از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان از سراسر کشور برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.

 محمدرضا زمانی با عنوان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن است، افزود: دانشجویانی که تقاضای ادامه تحصیل را دارند حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۹ باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.

وی افزود: طبق این مجوز، برای ترم های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال ۹۹-۱۴۰۰ قابل اجراست.

رئیس دانشگاه پیام نور یادآور شد: دانشجویان توجه داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره‌مند می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. من ترم آخر ارشد پیام نورشیراز عدم مراجعه درخواست بازگشت به تحصیل دادم ولی خبری نشد چکار کنم

  2. سلام…من چند بار درخواست دادم هربارکه در سایت درخواست دادم سایت غیرفعال بودبه بخش آموزش گفتم گفتند سایت بسته شده یعنی قریب به ۵۰روز مانده تا اتمام اعتبار بخشنامه و میگن اخر دیماه سایت باز میشه …..الان اگر امکان داره لطف بفرمائید چند روز هم تو بهمن ماه تمدید بفرمائید باور بفرمایید دانشجویان زیادی نتوانستند ثبت نام کنند ممنون از شما مسئولین عزیزدانشگاه

  3. سلام لطفا بفرمایید امکان ادامه تحصیل برای کسانی که بعداز گذراندن چند ترم انصراف دادند هم وجود دارد؟

  4. سلام…من ۱۷ آذرماه درخواست دادم به بخش آموزش اما گفتن سایت عدم مراجعه بسته شده یعنی قریب به ۴۰ روز مانده تا اتمام اعتبار بخشنامه و میگن اخر دیماه سایت باز میشه …..الان درخواستم مشمول این قانون میشه یا نه خدا میدونه و مسئولین عزیزدانشگاه

    1. سلام لطفا مستقیما از دانشگاه پیگیری کنید گویا بخشنامه‌ای که به واحدهای دانشگاه در این مورد ابلاغ شده با چیزی که رئیس دانشگاه قبل‌تر خبررسانی کردن تفاوت‌هایی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا