امکان اعتراض به نتایج مرحله مصاحبه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۹۸

پایگاه خبری اختبار- مهلت اعتراض به نتایج مرحله مصاحبه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۹۸ از شب گذشته آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز ۳۱ تیرماه ادامه دارد. این مهلت تمدید نمی‌شود و نتایج اعترضات ظرف یک ماه آینده اعلام می‌شود. بر اساس آنچه پیش‌تر علی بهادری جهرمی گفته است، برای بررسی اعتراضات، فایل صوتی مصاحبه بررسی خواهد شد. درخصوص مصاحبه‌هایی که ضبط نشده‌اند، چنانچه داوطلب حداقل نمره ۵ از ۱۰ را در آزمون تستی کسب کرده باشد،‌ امکان برگزاری مجدد جلسه مصاحبه وجود دارد.

همچنین طبق اعلام مرکز وکلای قوه قضاییه، اعتراض صرفاً از کسانی پذیرفته می‌شود که در مرحله دوم (مصاحبه) شرکت کرده‌اند و اعتراض مردودین مرحله کتبی قابل ثبت نیست. اعتراض صرفاً از کسانی پذیرفته می‌شود که در هیچ یک از حوزه های قضایی پذیرفته نشده باشند. همه داوطلبان فارغ از نمرات اکتسابی و تراز کسب شده، می توانند اعتراض خود را ثبت کنند. اعتراض به موضوع رد سهمیه پذیرفته نخواهد شد زیرا مرجع این اعتراض مرکز نیست. برای داوطلبین غایب در مصاحبه متعاقباً تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای ثبت اعتراض خود می‌توانند به سامانه مصاحبه در سایت مرکز وکلای قوه قضاییه وارد شده و گزینه «اعتراض به فرایند» را انتخاب کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. اقای دکتر بهادری جهرمی با همه مهربان هستند بعضا ممکنه از یک پدر هم نسبت به داوطلبین ازمون وکالت نود و هشت مهربانتر باشند ،ولی لطفشون شامل قبول شدگان معترض به نتیجه نشد.

  2. با سلام و احترام به نظر شما اگر کسی در آزمون وکالت در تهران قبول شده باشد و به علت مشکلات بخواهد به استان دیگری مهاجرت دائم کند امکان موافقت و همکاری مرکز وکلا با او مقدور هست یا نه؟ اصولا چکار باید بکند. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا