امروز آخرین مهلت خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا آزمون وکالت ۹۹

پایگاه خبری اختبار- مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون وکالت ۱۳۹۹ که به کرونا مبتلا هستند امروز ۱۶ اسفند به پایان می‌رسد.

به گزارش اختبار، سامانه ثبت اطلاعات داوطلبان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ جهت حضور در محل امتحان از روز ۱۵ اسفند فعال شده و مهلت تکمیل فرم مربوطه تا پایان امروز ۱۶ اسفند تعیین شده است.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می توانند فرم خود اظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری نمایند، سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون ایشان را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد نمود و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان می‌رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات: از روز جمعه مورخ ۱۵ اسفند ماه تا پایان روز شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ است.

داوطلبانی که از تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۹ نتیجه تست آنها مثبت اعلام شده است می بایست اطلاعات خود را در این سامانه ثبت نمایند.

متقاضیانی که فرم خوداظهاری را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد

بیشتر بخوانید

کارت شرکت در آزمون وکالت ۱۹ اسفند منتشر می شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا