امروز، تاریخ نهایی اعلام نتایج آزمون قضاوت ۹۵

بر اساس اطلاعیه های پیشین قوه قضاییه؛

نتایج مرحله اول آزمون قضاوت ۹۵ امروز اعلام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- علیرغم اعلام قبلی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درباره تاریخ اعلام نتایج مرحله اول آزمون قضاوت ۹۵، تاکنون نه نتایج این آزمون منتشر یافته و نه زمان دقیق آن اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، با عنایت به برگزاری مرحله اول آزمون تصدی امر قضاء سال ۱۳۹۵ در تاریخ ۱۳۹۵/۷/۹ (ویژه داوطلبان دانشگاهی) معاونت منابع انسانی قوه قضاییه ضمن اطلاعیه ای که ۲۷ مهر در پایگاه اطلاع رسانی این مرکز انتشار یافت، زمان انتشار نتایج این آزمون را «حداکثر تا ۱۵ آبان» تعیین کرده بود.

همین اطلاعیه در تاریخ ۱۰ آبان نیز مجدداً بر سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه قرار گرفت.

با این وجود تا این زمان که به نیمروز ۱۵ آبان نزدیک شده ایم هنوز خبری درباره چند و چون اعلام نتایج انتشار نیافته و مشخص نیست آیا مطابق رویه سال های گذشته، برای پذیرفته شدگان پیامک ارسال خواهد شد یا اطلاع رسانی صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

از سوی دیگر، تماس تلفنی با این مرکز نیز به دلیل اشغال بودن مداوم خطوط تلفن، نامقدور به نظر می رسد.

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت کنندگان آزمون قضاوت، برای شرکت در آزمون وکالت نیز ثبت نام کرده اند و اضطراب ناشی از این انتظار، بر تمرکز ایشان در مطالعه و آمادگی برای این آزمون اثرگذار خواهد بود، شایسته بود که معاونت منابع انسانی قوه قضاییه زمان دقیقی را برای اتشار نتایج و مراجعه داوطلبان به سایت سازمان سنجش اعلام می نمود تا اندکی از نگرانی های ایشان برطرف گردد.

شایان ذکر است داوطلبانی که در آزمون تستی موفق به کسب حداقل نمره تراز ۵۰۰۰ شوند، به ترتیب اولویت (حائزان بیشترین امتیاز) و به صورت چند برابر ظرفیت به آزمون تشریحی دعوت خواهند شد.

آزمون تشریحی در روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۸ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷۴ دیدگاه ها

  1. ما منتظریم

    لطفاًبیشتر پیگیری کنید شما یهتر میدونید از کجا باید پیگیری کرد

    اجرکم عندالله

  2. سلام با عرض سلام و خسته نباشید به عوامل سایت اختبار. از پیگیری شما کمال تشکر را دارا هستم. امیدوارم مسئولین به فکر اعلام نتیجه باشند.

  3. با سلام و خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون.خوبه که شما انقدر پیگیر هستید.من سال اولمه و واقعا استرس جواب ازمون قضاوت و استرس ازمون وکالت دارم و فقط توکلم به خداست..

  4. واقعا تداخل آزمون کتبی قضاوت و آزمون وکالت جای سوال دارد!! چرا مسولان مربوطه از قبل جهت عدم تداخل آزمونها برنامه ریزی دقیق نمیکنند؟ مطمئن باشید دانش آموختگان قوی که در شهرهای دیگر غیرازتهران هستند در آزمون کتبی قضاوت شرکت نمیکنندو فقط تمرکزشان روی وکالت است.شایسته است معاونت انسانی قوه قضایه نسبت به تغییر تاریخ آزمون اقدام نماید.

     

    1. دوست عزیز،بنده همان زمانی که تاریخ آزمون تشریحی را اعلام کردند،همینجا ازدوستان خواستم که تلاش کنن وحداقل تاریخ را۱۰روزجابجا کنن اما کسی حواسش نبود.فک کنم داوطلبا انقدردرگیر پاسخنانه وتعداد درست وغلطهایشان بود که به تاریخ توجه نمیکردند،بایک حساب سرانگشتی کسانی که ازشهرستان قصدآزمون کنند،۳روزشان ازبین میرود،آنهم یک هفته مانده به وکالت که در۳ روز میشود۳درس رادوره کرد وکسانی که واقعاشایسته قبولی هستندچه بسا بخاطراین مسئله عطای قضاوت رابه لقایش ببخشند.دوباره از مسئولان سایت خانم زنده دل عزیز وآقای هوشیارتقاضا میکنم این موضوع روپیگیری کنن،باتشکر

    2. شدیدا موافقم
      و احتمال میدم ازمون تشریحی رو به همین دلیل به عقب بندازن….. انشالله

  5. نه بترس نه ناراحت باش همانا خدا با ماست..کلام خداوند ب بنده هاش….کرمانیا آماده باشید که ۵ آذر با دست پر دارم میام.فقط رتبه زیر۱۰

  6. سلام بخدا بچه ها گناه دارن مخصوصا اونایی ک وکالت هم ثبت نام کردن..ایشالا بحق امام حسین همه ب مراد دلشون برسن..سازمان اذیت میکنه چرا؟؟؟؟؟

  7. گفتن حداکثر تا پانزدهم الان که پانزدهم که هنوز نیومده دیگه کلمه حداکثر اینجا چه لزومی داشته ما که نمیدونیم

  8. با این سیستمشون هیچ نظری نداریم فکر نیستن که ما پشت کنکور سخت وکالت هستیم هر روز استرس کاش یه دقیقه هم خودشون رو جای ما میذاشتن دیکه خسته شدیم از انتظار 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا