امتحانات پایان ترم در شهرهای قرمز غیر حضوری برگزار می شود

امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه های آزاد استان تهران به صورت غیرحضوری برگزار می شود

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از ممنوعیت برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا خبر داد.

ممنوعیت برگزاری حضوری در شهرهای با وضعیت قرمز

 احمد حیدری درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با ایسکا نیوز گفت: همانطور که قبلاً اطلاع رسانی شد، در راستای حفظ سلامتی دانشجویان شهرهای قرمز از لحاظ شیوع کرونا مجوز برگزاری امتحان به صورت حضوری را ندارند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین نحوه برگزاری امتحانات در شهرهایی که در وضعیت هشدار قرار دارند نیز باید با تصمیم گیری مشترک رئیس استان دانشگاه آزاد، استاندار استان و ستاد کرونای استان نهایی شود.

بیشتر بخوانید:

امتحانات پایان ترم در استان تهران مجازی برگزار می شوند

همچنین سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، از مجازی شدن امتحانات تمامی واحدهای استان تهران دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: با توجه به تاکیدات رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، استاندار تهران و همچنین درخواست والدین و دانشجویان نحوه برگزاری امتحانات در واحدهای استان تهران در تمامی مقاطع از حضوری به غیرحضوری تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای استان تهران ۳۰۰ هزار دانشجو دارد، افزود: بر همین اساس و با توجه به آماده سازی و تقویت بستر سامانه‌های مجازی برای برگزاری امتحان، آغاز امتحانات از ۲۴ خرداد به ۳۱ خردادماه موکول شد.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران ادامه داد: نحوه برگزاری امتحان مجازی و جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

بر اساس الگویی که وزارت بهداشت ارائه کرده است شهرستانی دارای وضعیت قرمز (خطر بالا) است که طی دوهفته اخیر متوسط میزان بستری روزانه آن (به ازای هر صدهزار نفر جمعیت) بالای ۳ نفر باشد.

نقشه شهر های وضعیت قرمز کرونا
نقشه شهر های وضعیت قرمز کرونا

کدام شهرها وضعیت قرمز دارند

بر اساس اطلاعات منتشر شده در حال حاضر بخش هایی از استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران، تهران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و استان های غربی و شمال غربی کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا