اقدام عجیب کانون وکلای آذربایجان شرقی در اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۶

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان سهمیه آزاد کانون وکلای آذربایجان شرقی بدون اعلام اسامی آن‌ها آغاز می‌شود

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای آذربایجان شرقی بدون اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۶ این کانون، از ایشان دعوت به ثبت‌نام کرد.

اخبار آزمون وکالت

به گزارش پایگاه خبری اختبار، بنابر اطلاعیه صادره از سوی عظیم حسن‌زاده، رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی، برابر مصوبه ۹۶/۱۱/۵ هیئت‌مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی، از پذیرفته‌شدگان سهمیه آزاد تا ردیف ۷۱ (آقای جبرائیل حاج‌محمدحسنی ممقانی) دعوت شده است تا از تاریخ ۱۰ بهمن (سه‌شنبه هفته جاری) همه‌روزه برای ثبت‌نام به این کانون مراجعه کنند.

ظرفیت این کانون در آزمون وکالت سال جاری ۱۰۰ نفر تعیین شده بود که به‌نظر می‌رسد ۷۱ نفر در سهمیه آزاد و ۲۹ نفر در سهمیه ایثاگران پذیرفته شده‌اند.

در تماس خبرنگار اختبار با این کانون، علت عدم انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان ایثارگر، مشخص نبودن اسامی قطعی و نهایی پذیرفته‌شدگان این سهمیه اعلام شد و درمورد چرایی ِ منتشر نشدن اسامی داوطلبان سهمیه آزاد توضیحی ارائه نگردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۴ دیدگاه ها

  1. تو رو به خدا یکی پیگیری کنه ببینه ازمون مشاوران سر کار ی نبود فکر کنم همه رو تو کف گذاشت و منحل شد شاید هم نمی دونن چطور ورقه هار و صحیح کنن شاید یادشون رفته باشه یا شاید حودشون هم جوابهارو بلد نیستن شد دو ماه پس جوابها کی می اد

    1. سلام.. جناب آقای مومنی گفتن نهایتا تا آخر هفته آینده نتیجه آزمون مشاوران اعلام میشه. یعنی نهایتا حدود ده روز دیگه.. به خدا توکل کنید.. موفق باشید

  2. سلام. هرسال من پیگیری میکنم و هرسال کانون اذربایجان شرقی بدعت ومانع ایجاد کرده.بومی سازی رو این کانون رویه کرد. مدرک دانشگاه های کشور رو زیرسوال برد. یه مدت گیر داده بود که کارشناسی بدون ازمون نتونن شرکت کنن. و کلا کارش ایجاد استرس و ازار است. خیلی از پیشنهادات این کانون تازه رای نیاورد وگرنه خیلی ها رو به نابودی میکشونده .

  3. شاید بعضی از کانون ها بخواهند به طریقی اظهار فضل کرده باشند بر این اساس دست به اقدامات غیر از معمول می زنند که جز شیطنت بازی تعریف دیگری نمی توان برایش جست. اما دردناک تر از آن، رفتار بیم آلود و مأیوسانه داوطلبان عزیزی است که می خواهند وکیل بشوند لیکن به قدرت قانون ایمان ندارند و باور ندارند که مملکت قانون دارد و کسی قدرت تفوق بر قانون را ندارد، اگر کج روی از قانون بشود، منحرف مجبور به تمکین خواهد شد.
    دوستان ارجمند!وکلای آینده! هر کدام رتبه قبولی آوردید در سهمیه آزاد یا ایثارگران فرقی ندارد مدارکتون را ببرید ثبت نامتان را انجام دهید، به شما اطمینان می دهم کسی نمی تواند جلویتان را بگیرد.
    لطفاً از موضع اقتدار وارد شوید و با این سخنان بی رمق، اینقدر بعضی اصناف را در برابر قانون گردن کلفت نکنید. شما اول باید این ها را خودتان تمرین کنید تا فردا بتوانید به موکلان بدبخت و مظلومتان امید بدهید!
    برای همه شما آرزوی توفیق در دادگری می نمایم.

    1. مسئول محترم سایت اختبار،
      یک حقوقدان و وکیل باید بعد از استخدام تحلیلگرانه قانون، معترض و مطالبه گر باشد، زبان اعتراض هم که خاصیتا تند و برنده است. پس محافظه کاری در میادین حقوقی خطاکاری است. لطفاً در اعلان نظرات مخاطبانتان تبعیض ننمایید. قطعا روال عمل در سایت شما به لحاظ اینکه محل اجتماع کثیری از علاقه مندان رشته حقوق است، بر دلیر بار آوردن آنان بی تأثیر نخواهد بود. حتما که عدالت خواهی جزو رسالت های سایت شما می باشد، به این دلیل ضرورت دارد رفتارتان نیز رو به این سمت داشته باشد.
      باز هم از شما بزرگوار سپاسگزارم

  4. باید ۳۰ درصد به ایثارگران اختصاص پیدا کند یعنی ۳۰ نفر و نه ۲۹ نفر!

    ۳۰ درصد ۱۰۰ نفر یعنی ۳۰ نفر!

    چرا حق نفر سی ام سهمیه ایثارگران را به سهمیه آزاد داده اند؟

    1. جناب استاد هشیار اینجانب امروز حوالی ساعت ۱۱ صبح به دفتر رییس کانون وکلا آ.شرقی مراجعه نمودم رییس کانون در محل دفترش حضور نداشت مسئول دفترش که یک خانم بود در جواب سوال من که پرسیدم کانون آ.ش ظرقیتش صدنفر میباشد که هفتاد نفر آن آزاد و سی نفر آن سهمیه ایثارگران وقتی کانون ۷۱ نفر از آزادهارا پذیرش کرده به معنای این است که یک نفر از سهمیه ی ایثارگران کم شده؟یعنی از ۳۰ به ۲۹ تقلیل یافته ایشان گفتند خیر نفر ۷۰ و ۷۱ سهمیه آزاد در یک رتبه و تراز بوده اند هیئت مدیره دوتا را به این دلیل پذیرش و ربظی به سهمیه ایثارگران ندارد….

  5. با سلام خدمت دوستان …
    استرس و نگرانی به خاطر اعلام نشدن اسامی ایثارگران کاملا بی مورد هست عزیزان .
    این کانون کلا ۱۰۰ نفر پذیرش خواهد کرد که طبق اعلام خود کانون تا رتبه ۷۱ از سهمیه آزاد و بالتبع از رتبه ی ۷۲ تا ۱۰۰ هم از سهمیه ایثارگران خواهد بود .
    با توجه به اینکه امسال سهمیه ایثارگران شامل فرزندان و … ایثارگران هم میشه ، این دوستان به راحتی حد نصاب لازم رو کسب کردن و بعد از بررسی و تایید سهمیه ، از رتبه ۱ تا ۲۹ ایثارگران پذیرفته خواهند شد حالا کجای این مطلب استرس و فشار و … داره من متوجه نمیشم .
    مثلا کسی که الان رتبه ۱ تا ۲۹ ایثارگران هست دلیلی برای استرس نداره چون اگر مدارک ایثارگریش مشکلی نداشته باشه نهایتا با ۳۰-۴۰ روز تاخیر نسبت به داوطلبان آزاد برای تکمیل پرونده دعوت خواهد شد . عزیزانی هم که رتبشون تو سهمیه ایثارگران بالای ۲۹ هست لزومی به استرس ندارن و انشاالله از همین امروز شروع کنن و برای سال بعد آماده بشن تا انشاالله به نتیجه ای که میخوان برسن .
    یا حق …

    1. ببینید دوست عزیز،بنده کاملا باشما موافقم،ولی چون اشنایی قبلی با این کانون دارم مطمئنم که در حال پیدا کردن راهی برای عبور از ایثارگران هستند،البته اگرم عبور نشد،حداقل تعداد کمی بگیرن،ولی در اخر باید طبق قانون عمل بشه و ۳۰ نفر از ایثارگران جذب بشوند،تاکید میکنم ۳۰ نفر،۲۹ نفر مورد قبول نیست،نفر ۳۰ ایثارکران میتونن در صورت عدم قبولی شکایت کنند،که بنظرم امسال کانون اذربایجان شرقی ۱۰۱ نفر پذیرش خواهد کرد

  6. سلام اساتید عزیز
    کسی میدونه در سطر آخر منظورش از قانون اخیر کدوم قانونه ؟
    ممنونم

    1. منظورشون همین قانون خدمت رسانی به ایثارگران میباشد که با اضافه کردن بندهایی به این قانون تعریف ایثارگران رو وسیع تر کرده و افراد زیادی شامل این سهمیه و قانون شده اند

  7. برادر بزرگوار جناب دکتر هوشیار لطفا به این سوال بنده پاسخ قانونی دهید:ظرفیت کانون آذربایجانشرقی ۱۰۰ نفر است ۷۰ نفر سهمیه آزاد و ۳۰ نفر ایثارگر بنده در رتبه ۳۰ ایثارگران هستم ترازم بالای ۶۰۰۰و ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبولی یعنی ۷۰ را و حتی نفر۳۸ آزاد را نیز کسب کرده ام آیا با اعلام ۷۱ نفر آزاد میتوانند از سهمیه ایثارگران یک نفر را از قبولی حتمی ممانعت نمایندوسهمیه سی نفری را۲۹نفره کنند؟

  8. اخه این چه وضعه اعلام اسامیه

    اقایون وخانوما حقمونه پیگیر باشیم ضایع نشه خدایی نکرده حقمون

  9. جناب هوشیار بنظر شما آیا اخذ مبلغ برای تکمیل پرونده و ثبت نام قانونی است.؟ منظورم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان می باشد.
    با تشکر

    1. سلام

      به تصمیم هیئت‌مدیره‌های کانون‌ها بستگی داره. بعضی کانون‌ها مبلغی دریافت نمی‌کنند و بعضی ۳۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان و مبالغی از این دست دریافت می‌کنند

      1. اقای هوشیار خانوم زنده دل،میشه جواب منو بدید ممنون اینکه ایا کانون مرکز بابت ثبت نام پول میگیره

  10. با حضور فرزندان رزمنده که داوطلبانه بودن آن محل تردید است این گونه اقدامات حمایت از ایثارگران است لطفا خلط مبحث نکنید
    گروه محترم اختبار سایر کانون ها هم باید اینگونه عمل میکردن چون امسال ظلم فاحشی به ایثارگران شده است

  11. اینکار عجیب نیست کار همیشگی این کانونهاست.چطور کانون مرکز ۱۴۳۰اعلام کرده اینا ۱۰۰ نفر و اعلام نمی کنن. فقط بخاطر خوب بودن تراز ایثارگران میخوان استرس وارد کنند.مشکل ما در این جامعه انصاف هستش که متاسفانه برخی ها ندارند

  12. سلام برادران ایثارگر آذربایجان شرقی یه قراری بزارید بریم برای اعتراض اینا تا اعتراض و نشنون به بی احترامیشون ادامه میدن دلیلی نداره پنج شیش نفر بشینن اونجا برای مردم تصمیمی که دوست دارن بگیرن مگه قانونی وجود نداره من زنگ زدم به کانون آذربایجان شرقی به بدترین شکل ممکن بهم بی ادبی کردن چرا چون گناهم اینکه سهمیه ایثارگری قبول شدم انگار قتل کردم حتی این حقو بهم نمیدن که پیگیر وضعیتم باشم هیچ سازمان وارگانی هم که حمایتمون نمیکنه تا اینا به خودشون اجازه بی احترامی بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا