اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کلیک کنید

 پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

همچنین همه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی لازم است از صبح روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه تا چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ جهت ثبت‌نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند. ضمن اینکه لازم است مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک اعلام شده به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته اند، توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

گفتنی‌ست در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بودند که در نهایت ۱۳۸ هزار و ۶۶۵ نفر در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و ۱۲۰ هزار و ۹۱۵ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بادرودوعرض ادب،ازشورای محترم نگهبان در تائید نظرنمایندگان مجلس وملت ،انشاءالله مرکز وکلای قوه قضاییه طبق وعده اولیه خود به شرکت کنندگان قبل از آزمون عمل کرده،ودر احترام به قانون وملت هرچه سریعتر نتایج را براساس گفته خود درابتدای آزمون ورعایت وعمل به قانون اجراء وبدون وقفه وسنگ اندازی آن را اجراء نماید،واگر نگران کم تجربگی عزیزان قبول شده میباشد با ایجاد کارگاه های قوی خوددرتوانمندی عزیزان سهیم باشد،خواهشا نه چون ادوار گذشته عملکرد لازم را سریعتر انجام دهند،وعزیزان شرکت کننده را از نگرانی خارج کنند،بنده به نوبه خود از همه عزیزان تشکرمیکنم،چرا که اگر غیر این میشدبسیارگناه بزرگی رارقم میزدید،وخداراشکر که حق الناسی بر گردن شماقرارنگرفت،باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا