اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۳

اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۳

برای دریافت کارنامه مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۳ اینجا کلیک کنید

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت، همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه و بررسی مدارک مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۳

۱۳۹۳/۰۸/۱۱

 بدین وسیله به اطلاع داوطلبانی که کدرشته محل‌های انتخابی خود را برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۳ در سایت اطلاع‌رسانی این سازمان ثبت نموده‌اند، می‌رساند فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله مصاحبه آزمون مذکور به همراه کارنامه مربوط بر روی ‌سایت اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد. لذا آن ‌دسته از داوطلبانی که در یک و یا چند کدرشته محل تحصیلی (حداکثر ۵ کدرشته‌محل) از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی‌‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه قرار گرفته‌اند، لازم است با توجه به نکات زیر و مطابق برنامه زمانی مشخص شده (در ذیل این اطلاعیه) مربوط به هر کدرشته محل و همچنین جداول مندرج در سایت اطلاع‌رسانی مربوط به موسسه ذیربط، با همراه داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌گردد، ضمناً توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می‌دارد.

 1- داوطلبانی که اسامی آنان در سایت این سازمان به عنوان معرفی شده یک و یا چند کد رشته محل از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریک از موسسات مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ (دویست و پنجاه هزار) ریال به شماره حساب مشخص شده (مربوط به موسسه محل برگزاری مصاحبه) واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته باشند و آن را هنگام شرکت در مصاحبه به مسئول ذیربط تحویل دهند.

تبصره ۱- درصورتیکه برای چند کدرشته‌محل در یک دانشگاه، منحصراً از داوطلب یک نوبت مصاحبه به عمل آید می‌بایست بدون توجه به تعداد کدرشته‌ها مبلغ ۲۵۰.۰۰۰  (دویست و پنجاه هزار) ریال پرداخت گردد.

تبصره ۲- معرفی‌شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای اطلاع بیشتر از شرایط، ضوابط و همچنین شماره حساب دانشگاه‌های مربوط لازم است به وب سایت اطلاع رسانی موسسات مراجعه نمایند. 

۲- به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده برای داوطلب در این اطلاعیه، داوطلبانی شرکت داده خواهند شد که نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذیربط به سازمان اعلام گردد و داوطلبانی که نمره‌ای برای مصاحبه آنان اعلام نشود از پذیرش در کدرشته آن موسسه حذف خواهند شد.

۳- بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه مربوط، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط، مراجعه نمایند. 

۴- آن‌ دسته از داوطلبانی که در مصاحبه شرکت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری سال ۱۳۹۳ (اعم از دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان و یا بین‌الملل) قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال ۱۳۹۴ نخواهند بود.

۵- کلیه داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در این مرحله قرار گرفته می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط که در سایت سازمان در ذیل کارنامه داوطلب قرار دارد حداکثر تا تاریخ ۲۵/۸/۱۳۹۳ ضمن پرداخت مبلغ ۲۱۲.۰۰۰ (دویست و دوازده هزار) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

تبصره- داوطلبانی که قبلاً در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی قرار گرفته بودند و در اردیبهشت ماه امسال (سال ۱۳۹۳) نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی اقدام نموده‌اند، در این مرحله نیازی به پرداخت وجه و تکمیل فرم ندارند.

۶- کارنامه اعلام نتایج گزینش این مرحله از آزمون همزمان با این اطلاعیه بر روی سایت اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد که داوطلبان می‌توانند نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه :

۱- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس).

توجه – معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده‌اند، می‌بایست تا تاریخ ۳۱/۶/۱۳۹۳ فارغ‌التحصیل شده ‌باشند.

 (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۴۴ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۹۵ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون مذکور.)

۲- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس).

تبصره ۱- آن‌دسته از معرفی‌شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند. 

تبصره ۲- معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۴- اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان. 

۵- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور (برای برادران).

۶- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی رسمی- قطعی و یا رسمی- آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی‌شدگانی که امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

تذکرات مهم :

۱- نظر به اینکه برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی علاوه بر مدارک لازم برای مصاحبه و همچنین در خصوص ساعت و زمان حضور در مصاحبه اطلاع‌رسانی لازم را در سایت خود مشخص می‌نمایند لذا به داوطلبان گرامی تأکید می‌شود که حتماً به وب سایت موسسه‌ای که قرار است در مصاحبه آن شرکت نمایند به منظور اطلاع از تاریخ، زمان و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه مراجعه کنند.

۲- داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل‌های مربوط به بورسیه موسسات درج گردیده، لازم است علاوه بر شرکت در مصاحبه موسسه یا دانشگاه محل معرفی، به ارگان بورس دهنده نیز مراجعه و هماهنگی لازم را به عمل آورند. بدیهی است درصورت قبولی و عدم ارائه بورس توسط ارگان ذیربط، هیچ‌گونه اقدامی از سوی این سازمان میسر نمی‌باشد. 

۳- به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در مجموعه مدرسی معارف اسلامی (کدرشته ۲۱۵۱) که با توجه به کارنامه نتیجه انتخاب رشته برای شرکت در مرحله مصاحبه به یک یا چند کدرشته محل مربوط به گرایش مدرسی معارف اسلامی معرفی‌ گردیده‌اند می‌رساند؛ از آنجائیکه شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته‌محل‌های مذکور به دانشگاه علاوه بر کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاون آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، می‌باشد، لذا این دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره ۱)، حداکثر تا ۱۰ روز پس از اعلام نتایج (حداکثر تا تاریخ ۲۱/۸/۱۳۹۳)، برای طی مراحل پذیرش به سایت معاون آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد.

۴- درخصوص داوطلبانیکه به رشته بورسیه دستگاهها و سازمانهای مختلف معرفی شده‌اند، لازم است تاکید گردد که علاوه بر شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) که توسط دانشگاه پذیرنده صورت می‌گیرد می‌بایست شرایط و ضوابط مربوط به ارگان بورس دهنده را نیز دارا بوده و از طریق دانشگاه مربوط مراتب تایید ارگان ذیربط به سازمان اعلام شود.

۵- باتوجه به اعلام انصراف دانشگاه شیراز از پذیرش دانشجو در دوره روزانه رشته زبان و ادبیات فارسی (کدرشته ۵۴۵۳)، کدرشته محل مذکور از ردیف رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت حذف گردید.

چنانچه داوطلبان درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته‌سوالاتی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان تقاضای خود را ارسال نمایند. به تقاضاهایی که به نحو دیگری و یا بعد از تاریخ فوق ارسال گردد، پاسخ داده نخواهد شد.

دریافت فایل برنامه زمانی مصاحبه معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۱۳۹۳ فرمت PDF

 روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا