اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی

داوطلبان می توانند برای اطلاع از نتیجه خود به نشانی www.azmoon.com مراجعه کنند

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

دکتر علوی فاضل اعلام کرد : کلیه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com  از نتیجه درخواست خود آگاهی یابند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این مطلب که مصاحبه پذیرفته شدگان مقطع دکتری در این مرحله توسط واحدهای دانشگاهی انجام خواهد شد، افزود : کلیه داوطلبانی که در این مرحله از تکمیل ظرفیت در مقطع دکتری تخصصی ، شرایط  دعوت به مصاحبه را کسب نموده اند حتی در صورتی که قبلا مصاحبه شده باشند نیز، لازم است جهت اطلاع از زمان و تاریخ مصاحبه به واحد دانشگاهی اعلام شده مراجعه نمایند و پس از اطلاع از زمان و تاریخ مصاحبه با در دست داشتن پایان نامه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، مدارک و سوابق علمی و پژوهشی شامل پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف در زمینه رشته خود، مدرک زبان، مدرک و ریز نمرات کارشناسی ارشد در جلسه مصاحبه شرکت کنند.

او ادامه داد : پس از انجام مصاحبه با در نظر گرفتن نسبت ۲۵% نمره مصاحبه و ۷۵% نمره آزمون کتبی ، نتایج پذیرفته شدگان نهایی اواخر آذر ماه اعلام خواهد شد.

وی توصیه کرد: درصورتیکه داوطلبان با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  و ورود به بخش پرسش و پاسخ، سوالات خود را مطرح تا کارشناسان به آنان پاسخ دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا