اعلام نتایج جدید «آزمون فوق‌العاده» در انتظار انتشار قانون استفساریه در روزنامه رسمی

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه از اعلام نتایج جدید آزمون وکالت این مرکز پس از ابلاغ استفساریه مجلس از سوی رئیس‌جمهور و انتشار در روزنامه رسمی کشور خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از تسنیم، حسن عبدلیا‌ن‌پور اظهار کرد: معاون اول قوه قضائیه به مرکز وکلا دستور داده که نتایج آزمون وکالت پس از ابلاغ استفساریه مجلس اصلاح و منتشر شود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه تصریح کرد: بر این اساس و پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: بر این اساس منتظر ابلاغ استفساریه و انتشار آن در روزنامه رسمی هستیم تا نتایج جدید آزمون فوق‌العاده وکالت را بر اساس تراز نمره اعلام کنیم.

عبدلیا‌ن‌پور تأکید کرد: به محض انتشار پاسخ استفساریه در روزنامه رسمی که قانون محسوب خواهد شد، به دانشگاه آزاد به‌عنوان مجری آزمون اعلام خواهیم کرد که نتایج را بر اساس تراز نمره و در کوتاه‌ترین زمان اعلام کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. بادرود،ضمن عرض ادب،ریاست محترم مرکز وکلای قوه قضاییه،طبق فرمایش وقول شما،در بیانات گذشته،این قانون همه مراحل راطی کرد وروزنامه هم شد،لذاخواهشا،به وعده خود عمل ودر برابراین قانون که دیگر لازم الاجراء هم شد،اقدام ونسبت به اعلام نتایج واسامی قبول شدگان بدون فوت وقت لطفا اقدام بفرمائید که همه عزیزان خسته ودر شرایط روحی بدی قرار دارند،از حضرت عالی وهمکاران شما سپاسگزاریم.

  2. اگه بشه دیگه آینده شغل وکالت از بین میره.
    من خودم جز مردودین آزمون بودم، برای قبولی هم باید بیشتر خوند.
    دوستانی هم که کامنت گذاشتن و میگن کی منتشر میشه، اینا مافیاست و وقت تلفی و ‌‌‌… و منتظرن که با اعمال تراز قبول بشن، باید براشون تاسف خورد که چطور وکیلی میخوان بشن که هنوز نحوه تصویب و انتشار یک قانون رو نمیدونن‌.

  3. شما نگران نان خود هستید یا نگران جان و مال مردم؟
    اولاً، مسئولیت انتخاب وکیل با موکل است..موکل باید تحقیق کند پرونده اش را به هر کسی ندهد، همانطور که در مورد پزشک ها مردم تحقیق میکنند
    دوم اینکه، آزمون تستی نیازمند یک سال رهاکردن کار و درس و حفظ کردن و تست زنی است…لزوماً دلیل با سواد بودن نیست…لطفاً برچسب نزنید
    سوم اینکه، اگر کسب مجوز وکالت دشوار نباشد، تا حدی تعداد وکلا بالا می رود و بعد اشباع می شود…طبیعتاً اگر تعداد وکلا بالا رود، متقاضیان رشته حقوق در کنکور کاهش پیدا میکنند…توضیح بیشتر اینکه، رفته رفته اولاً وکلایی که توانایی ندارند، خودشان این حرفه را ترک میکنند، چون نمی توانند در این حرفه رقابت کنند…ثانیاً، افراد کمتری در کنکور این رشته را انتخاب میکنند…
    چرا انقدر مقاومت میکنید؟ در تمام دنیا این موضوع شناسایی شده است که رقابت آزاد باعث بهبود فضای کسب و کار می شود…وکالت هم یک کسب و کار است…بگذارید فضای رقابت باز شود…مطمئن باشید وقتی که محدودیت ها حذف شود، وقتی انحصارها شکسته شود، به جای اینکه جان و مال مردم در معرض خطر قرار بگیرد…بیشتر از جان و مال مردم حمایت خواهد شد…این انحصار وکلا خون مردم را در شیشه کرده است….این صحبتا قدیمی شده آقایان…دست بر دارید….توی فرانسه ملاک اصلی برای اینکه وکیل خوبی باشید، این نیست که بتونید تست بزنید…بلکه ملاک این است که بتوانید یک لایحه شسته رفته کامل حقوقی با مدارک و ضمائم کامل به دادگاه تسلیم کنید و از حقوق موکل درست دفاع کنید…..کسی که ذهنش با حقوق عجین باشه و با سواد باشه، راحت میتونه بهترین لایحه حقوقی رو تدوین کنه..هر جا هم به قانون نیاز باشه، از قانون و شروح قانونی استفاده میکنه و استدلال میکنه….با وجود این ممکنه نتونه توی آزمون کانون هم قبول بشه….

  4. السلام علیکم یا شبه وکلا التسهیلی!!!
    آرزو می کنم جان و مال و ناموس نمایندگان و هر کسی که از این طرح حمایت می کنه، به دست شبه وکلای تسهیلی بیفته

  5. واقعا از نمایندگان محترم مجلس و همچنین ریاست محترم جمهوری وریاست قضاییه ونیز شخص آقای دکتر عبدلیان پور جهت تصویب این قانون واجرای آن وشکستن بالهای مافیای زورگویی کانون وکلاوازبابت چاره اندیشی هم به حال مردم از بابت هزینه‌های سرسام‌آور و ناگوار وکالت بدلیل انحصاری بودن وهم به حال دانش آموخته گانه علم حقوق واقعا سپاسگزارم.موفق باشید.

  6. ۴ ماه منتظر مرکز وکلا موندیم تا نتایج رو بزنن لابد ۴ ماه هم باید واسه نتایج کانون وکلا صبر کنیم قرار بود ۴۰ روزه نتایج بزنن اما نزدیک ۶۰ روز شد

  7. ابلاغ کردن یک بهانه برای تعویق است و نمیدانم چرا کانون مرکز وکلا همچنان دوست دارد زمان بخرد؟ برادر گرامی اینهمه تخلف برای تعویق سرنوشت جوانان برای چیست؟ سازمان سنجش که میداند شورای نگهبان استفساریه را تایید کرده،لذا با ملاک تراز نتایج را اعلام و ۱۰۵۱۲ نفر به عنوان وکیل معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا