اعلام نتایج تکمیل‌ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۸

جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- نتایج مرحله تکمیل‌ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۸ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

برای دریافت نتایج اینجا کلیک کنید

لازم‌به ذکر است که پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحدهای محل پذیرش می‌بایست به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی: https://sanjesh.iau.ir  مراجعه کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کدرشته محلهای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

پیرو انتشار اطلاعیه‌های مورخ ۹۸/۰۸/۲۲، ۹۸/۰۸/۲۶، ۹۸/۰۸/۲۸ و ۹۸/۰۹/۰۳ این سازمان در خصوص پذیرش دانشجو در کدرشته محلهای اعلام شده از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸، بدین‌وسیله‌ توجه پذیرفته‌شدگان نهایی‌ این مرحله را به توضیحات ذیل که در دو بخش، شامل بخش اول: پذیرفته‌شدگان کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و بخش دوم: پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد، معطوف می‌دارد.

تذکر مهم: داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

بخش اول: مربوط به کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام گردیده لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۶/۱۵ این سازمان درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. ضمناً در صورت عدم اعلام برنامه‌زمانی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام در یکی از روزهای یک شنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۰ و یادوشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۱ به دانشگاه و یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه نمایند.

تذکرات مهم:

۱- کلیه پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود می‌باشند.

تبصره: آن دسته از پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها در این مرحله برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (بهمن‌ماه) باشد می‌توانند مدرک کارشناسی خود را حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۳۰ ارائه نمایند و در غیراین صورت از آنان ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و قبولی آنان لغو خواهد شد.

۲- پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو گردیده و می‌بایست منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند. ضمناً این دسته از داوطلبان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. 

۳- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج گردیده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه و یا انصراف قطعی از کدرشته محل قبولی، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ را ندارند.

۴- کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی‌است عدم مراجعه بموقع پذیرفته شدگان در تاریخهای تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌گردد.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org در میان گذاشته و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

بخش دوم: مربوط به کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

کلیه داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نموده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده‌اند، لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی: https://sanjesh.iau.ir  مراجعه نمایند. همچنین داوطلبان می‌توانند سوالات خود را در رابطه با نتایج دانشگاه آزاد اسلامی در بخش "ارتباط باما" مندرج در سایتwww.azmoon.org  مطرح و پیگیری نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا