اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ ظرف امروز یا فردا

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از اعلام نتایج آزمون فوق‌العاده این مرکز ظرف امروز یا فردا خبر داد.

به گزارش اختبار، حسن عبدلیان‌پور با بیان این خبر افزود: آزمون فوق‌العاده وکالت در ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار شد که و قطعاً تعداد پذیرفته‌شدگان بیشتر از آزمون قبلی خواهد بود و نظر قانون گذار تامین خواهد شد.

هدف از تصویب قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، تسهیل و افزایش جذب حداکثری بود که ما نیز براساس ماده ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار نتایج را اعلام می‌کنیم که مسلما تعداد پذیرفته شدگان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

همچنین مقدمات برگزاری آزمون اصلی مرکز وکلای قوه قضاییه را نیز در مهر یا شهریورماه فراهم می‌کنیم که در واقع با کسب مجوز‌های قانونی انشاءالله این آزمون نیز در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۰ دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب و احترام
    پس بنابراین هر کسی بزنه قبول میشه چقدر مشاور حقوقی زیاده حداقل شرایط سنی را مانند کانون وکلا ۵۰ بزارید یکم سخت گیری کنید افراد با استعدا وارد این حرفه بشند

  2. این همه داوطلب منتظر اعلام نتایج هستن
    خب شما که نمیتونین تاریخ دقیق بدید چرا وعده الکی میدی….واقعا که بی مسئولیت هستید
    خسته شدیم از این همه استرس اعلام نتایج و چک کردن سایت! شب خواب نداریم روز ارامش نداریم. وای از دست شما که فقط خدا جوابگوی این همه ظلمتون باشه

  3. خودشو مسخره کرده، امروز و فردا حداکثر میشه شنبه ولی توی سایت مرکز گفته شده دوشنبه

  4. آقای عبدلیان‌پور شما به تنهایی اعتبار و حیثیت نه تنها مرکز بلکه دادگستری را خدشه دار کردید لطفا استعفا بدهید و خودتان را بر ما تحمیل نکنید.

  5. لطفا یکی به اقای عبدالیان پور بگه راجب مطلبی که اطلاع نداره اظهار نظر نکنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا