اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۱ تا هفته آینده

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه از اعلام نتایج آزمون روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ این مرکز ظرف هفته آینده خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از آنا، حسن عبدلیان پور درباره اینکه نتایج این آزمون چه زمانی اعلام خواهد شد گفت: اعلام نتایج معمولاً یک ماه بعد از برگزاری آزمون زمان می‌برد که ما نیز طی یک ماه نتایج را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: متأسفانه تاریخ اعلام شده از طرف معاونت آموزش این مرکز توقع ایجاد کرده است و نباید تاریخ مشخصی اعلام می‌کردیم، اما در نهایت تا هفته آینده نتایج آزمون را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

عبدلیان‌پور درباره تعداد داوطلبان این دوره از آزمون نیز گفت: حدود ۸۰ هزار نفر در آزمون فوق‌العاده امسال ثبت‌نام کرده بودند که البته با احتساب افرادی که در جلسه آزمون شرکت نکردند، در مجموع حدود ۷۲ هزار نفر در آزمون حضور داشتند.

لازم به ذکر است که در آستانه برگزاری آزمون فتاح فتاحی، معاون سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضاییه در گفت‌وگویی با خبرگزاری دانشجو اعلام کرد با دانشگاه آزاد توافق شده نتایج آزمون موسوم به «آزمون فوق‌العاده» ظرف ده روز اعلام شود اما در عین حال از داوطلبان خواسته بود اگر به هر دلیلی اندکی تاخیر پیش آمد و ده روز به یازده روز تبدیل شد، صبوری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۸ دیدگاه ها

  1. در این چهل‌واندی سال انقلاب اسلامی کدوم حرف دولتمردان درست از آب در اومده که حرف این آقا درست باشه!!!!

  2. این هفته هم تمام شد ان شاله وعده ی هفته ی بعد و هفته های مابعد
    واقعا مدیریتش خیلی ضعیفه بهتره بشینیم واسه کانون بخونیم اینا پیرمون کردند تو این یک ماه

  3. اینم پایان هفته
    اگر شما نظم داشتین وضعیت ماهم درست میشد.
    افسوس که دچار این آشفته بازاریم و هیچ است هرچه توقع داریم و پوچ است آنچه که قول است.
    دیگه گذشت اون دوره که مردانه حرف می‌زدند و قول می‌دادند و حرفا اعتبار داشت.
    حالا دیگه خلف وعده عادی شده.

  4. مثل پارسال حدود ۳ ماه طول میکشه تا نتایج بیاد آخرشم ی کلمه میزنن مردود و قبول بدون اینکه پاسخنامه هرفرد رو قراربدن روی سایت

    چجوری یک پاسخنامه تصحیح میشه خب بزارنش سایت همراه با نتیجه بشه پاسخناممون رو هم دانلود کرد

  5. بی برنامگی و عدم مدیریت قاطع و عدم توجه به نیاز مخاطبان و داوطلبان در نهادی که بایستی منظم ترین و قانونمند ترین نهاد حقوقی باشد ، به وضوح دیده می شود.
    می توان حدس که زد که نتایج اعلامی هم عواقب و حواشی زیادی به دنبال داشته باشند و کسانی که به ابتکار مرکز وکلا چشم امید بسته بودند و در تقابل با انحصار ، امیدوار بودند این نهاد نسبت به ایجاد اشتغال و به کارگیری جوانان دارای انگیزه سهم بزرگی بردارد و مجری خوبی برای مصوبات مجلس و تاکیدات رییس محترم قوه باشد؛ کاملا نا امید گردند.

  6. سلام
    توانایی انجام کاری ندارید الکی وعده ندید ملت رو سرکار نگذارید
    بنظرم بجای اینکه حول بشید و به فکر خراب کردن صنف مقابل باشید با یه خورده برنامه ریزی معقول تر آزمون رو برگزار می کردین و برا هر حرفتون ی منطق قانع کننده داشته باشین ن اینکه برا ی آزمون از یه هفته قول بدین تا ی ماه
    آخ از این جماعت ….

  7. اول گفتند ده روز ، بعد گفتند یازده روز ، بعد گفتند بعد از تعطیلات ، بعد گفتند یک ماه ، امروز هم شده ۳۱ روز ، حالا هم که وعده این هفته رو داده بودند فعلا وسط هفته هستیم و خبری نیست
    معاون سنجش مرکز وکلا هم که به همین علت استعفا کرد
    از همین رویه میشه به عدم وجود مرجع واحد برای تصمیم گیری و عدم مدیریت در یک نهاد حقوقی پی برد. در مورد سئوالات و پالاسخ های اشتباه هم که تمام داوطلبان اعتراضاتشون رو بیان کردند و متاسفانه کلید آزمون اصلاح نشد. در مورد حوزه ها فو سهمیه ها و بسیاری موارد دیگر هم اعتراضات بسیاری وجود داره اما کماکان به جای رسیدگی به امورات واجب ، فقط مصاحبه های متفرقه و جشن ها و مراسمات و جلسات بی اهمیت ترتیب داده میشه.
    ما امید داشتیم مرکز وکلای قوه قضاییه در روالی متفاوت با کانون وکلای انحصار طلب دست به جذب دانش آموختگان با انگیزه و آموزش و تربیت نسل پویایی از وکلا بکند که اصلا در این کانون و این مدیران چنین چیزی دیده نمی شود.
    این مدیریت در تمام سطوح کشور وجود داره چون ملاک و معیار انتخاب مدیر صلاحیت و توانایی نیست
    احتمالا نسل وکلایی کع تربیت خواخند شد هم در این مرکز انسان هایی بلاتکلیف و سر در گم و شاکی خواهند بود که نتیجه اش در محاکم و برخورد با موکلین بی گناه مشخص خواهد شد.
    نکند قضات و کارمندان هم در همین سیستم با این همه مشکلات روجی و استرس و بلاتکلیفی رشد کرده اند؟
    وای به حال ما…..

    1. واقعا گل گفتید بسیاری از سوالات اشتباه بودند تناقض داشتند با متن قانون مشخص نبود آزمون طبق مواد قانون هستش یا طبق سلیقه آقایان طرااح بنده جواب اکثرا سوالات را طبق متن قانون دادم اما نزدیک ۳۰ ۴۰ سوال رو از دست دادم با این کلید ک گذاشتند کاش اصلاح بشه کلید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا