اعلام نتایج نهایی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- نتایج نهایی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ امروز ۲۸ اسفندماه اعلام شد.

همانطور که می دانید مرکز وکلا قوه قضاییه مجوز برگزاری آزمون وکالت را دارا بوده و چند سالی است که اقدام به برگزاری این آزمون می کند. هر چند که در طی این سال ها روند برگزاری این آزمون قاعده مند و مشخص نبوده اما دو سال است که شاهد تغییرات چشم گیری در روند برگزاری آن هستیم.

قطعا هر کدام از داوطلبانی که در آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ شرکت می کنند، بعد از شرکت در آزمون به دنبال اطلاع از نتیجه آن هستند. داوطلبان در زمان و مهلت تعیین شده برای مشاهده کارنامه و نتیجه این آزمون باید به سایت مربوطه مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، نتیجه را مشاهده کنند.

البته صرف قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ نیست و لازم است داوطلبان خود را برای شرکت در مصاحبه شفاهی نیز آماده کنند. در واقع پذیرش در این آزمون شامل دو مرحله می باشد. در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص زمان و مهلت اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ پرداخته شده است.

به گزارش اختبار، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه روز گذشته اعلام کرده بود که داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۰ این مرکز جهت مشاهده نتایج آزمون خود می‌توانند روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ به سامانه جذب مرکز مراجعه کنند.

با اینحال دقایقی پیش نتایج آزمون به صورت پیامک به داوطلبان اعلام شد. مرحله تستی آزمون در مهرماه سال جاری برگزار شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۳ دیدگاه ها

  1. باسلام به نظرتون مرکز وکلا چه بلایی سرداوطلبین آورد چرا آذربایجان غربی ۲۷۰ برای آزمون شفاهی دعوت کرد و۷۴را نفرقبول کردند این یعنی بازی با روح وروان مردم.؟

  2. با سلام پس چرا به داوطلبان بعداز قبولی کتبی آزمون اعلام نشده بود امسال با ظرفیت محدود پذیرش

    دارند ؟…..

  3. تا دیروز نظرم به این که مرکز مشاوران و نهادها مرتبط پیرو عدالت وقانونا اما!….من آزمون کتبی بالاترین نمره رو آوردم اما آزمون شفاهی با وجود اطمینان خودم .متاسفانه در کمال بی عدالتی و مغرضانه نمره کمتر از تراز آوردم .و به دلیل عدم نرسیدن نمره شفاهی به تراز .مردود شدم. آف آف بر این همه بی عدالتی .من خانواده شاهددوسهمیه هم داشتم…آف .وای بر شما …..

  4. با سلام
    اولا از زحمات پایگاه خبری اختبار تشکر و قدر دانی دارم.
    لطفا اطلاع رسانی کنید به چه نحو می توان به نتایج آزمون شفاهی اعتراض کرد ممنون میشم

  5. سلام
    تبریک میگم به خودم و دوستانی که قبول شدن انشاالله در شغل شریف وکالت وکمک به عدالت موفق باشید

    1. شما در ایران زندگی میکنید و حقوقتون اسلامی هست نه در خارج پس بهتره پذیرش کنید قوانین این سرزمینو پرواضح هست که الا قوه قضاییه به عنوان یه نهادی داره ازمون برای وکالت و کارشناسان و…برگزار میکنن کسیم اجباری نشده بیاد این ازمون شرکت یا اون ازمون شرکت مهم پروانس که هردو معتبر هستن و به شما اجازه داشتن دفتر و مشاوره دادن و شرکت در جلسات دادگاهو …. میده این که نمیخوایید ببینید یا نمیخوایید بشنوید مشکلتون جا دیگس بهتره عوض کینه دوزی و تنگ نظری دسته جوانا رو بگیریم تا باعث پیشرفت این خاک شیم وگرنه تهش میرسیم به یه کویر که سالمندان لبه گور و جوانانیکه دیگه رمغی ندارن همه زحمت کشیدن کسی بی دلیل قبول نمیشه وگرنه من بخوام نام ببرم تعداد مقالات منتشر شدم تو ژورنالا مختلف صد در صد از شما بیشتره تو گرایش تخصصیه حقوقیم در مقطع دکتری ولی این دلیل نمیشه خودمو علامه بدونم از ما بزرگتراییم بودنو هستن و ما فقط در حاله کسبیم

      1. شما در کشوری زندگی می کنی که عرف جاری در دنیا رو قبول نداره.یک مقدار راجع به سیستم کشورهای سوسیالیستی بیشتر بخون تا متوجه بشی داری توی چه کشوری زندگی می کنی.
        حتی توی عقب افتاده ترین کشورهای دنیا هم پروانه وکالت رو از حکومت نمی گیرند یعنی میخوای بگی کل دنیا در اشتباهه و
        عده ای مغرض و دلواپس عملکردشون درسته؟که در اون صورت هم ار چیزی از تاریخ نمی دونی.
        اگه آزمون وکالت کانون رو قبول می شدی باز هم از این حرفا می زدی؟
        مشکل امثال شما اینه که حزب بادی.از هر سمتی که باد بیاد شما و امثال شما باهاش موافق و همراهی.
        تا چند سال پیش آرزو داشتند یک دست و یک پای خودشون رو بدهند و یک پروانه وکالت از کانون بگیرند حالا به هر دلیل نتونستند تبدیل شدند به دشمن سینه چاک کانون وکلا.
        آیا این نمونه ی حزب باد بودن نیست؟

  6. برای من اول اسفند پیام اومد که تو گزینش قبول شدم فکر کردم مصاحبه ام‌قبول شدم و قبولیم تکمیله امروز پیام اومد که قبول نشدم ! فقط خدا می‌دونه چقدر حالم بد شد تا مرز سکته رفتم.
    از طرفی نمی‌دونم بدگویی دیگران تا چه حد می‌تونه تو انتخاب عقیدتی تاثیر بذاره چطور اعتماد میکنن درباره کسی از دیگران سوال کنن در صورتی که هممون میدونیم چقدر دشمنی ها زیاده

  7. سلام دوستان
    افرادی که برای تغییر حوزه وکالت در آزمون ۱۴۰۰ شرکت کردند چگونه باید از نتیجه مطلع شوند؟

  8. تبریک به عزیزانی که زحمت کشیدن و قبول شدن به حرفای منفی گوش شنوا ندید که میگن فقط اسکودا والا ما که عضو اسکوداییم هیچ امتیازی نداریم برید دیگه از امروز دنباله انتخاب وکیل سرپرست و ارتقا تجربه دیگه از ازمونو…خلاص شدین تا میتونید تجربتونو ببرین بالا و صد البته دنباله حق باشین نه ناحق طوری نشه شهرت پیدا کنید تو شهرتون وکیله دروغو یادتون باشه شما فرشته احیا حقین پزشک مریضو با جراحی زنده نگه میداره شما با قلمتون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا